Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Marcela Pivcová
19.10.2018 08:50
Jistě všichni přítomní strávili příjemné odpoledne, já jsem bohužel měla jeden ze svých pracovních dní ve škole.
Marie Ženatová
19.10.2018 07:30
Děkuji moc za tento zajímavý článek i fotografie...
Bohuslav Douša
18.10.2018 20:36
Dobrý den ,zůčastnil jsem se odpoledního programu -besedy s paní Dietlovou ,bylo to velmi zajímavé a po blahopřání k narozeninám jsem dostal podepsanou fotografii ,ukázal jsem ji doma a žena s dcerou dvojhlasně... to je u nich v Hodkovičkách - bydleli tam dříve také. Jo-jo ,,svět,, je malý. Přeji hezké dny .
Zuzana Pivcová
18.10.2018 20:12
Elen Z., tohle není ten můj článek, který jsem včera večer narychlo sepsala. Tohle je Honzův, šéf byl zkrátka rychlejší. Takže můj podobný článek už by byl zbytečný, Honza z něj použil jen pár fotek. :-D
Elena Valeriánová
18.10.2018 00:29
Já si snad budu muset sehnat nějaké místečko pod některým mos tem v Praze neboť mi je líto, že se nemohu zúčastňovat pražských akcí. A tak ráda bych tam byla s vámi.
Eva Balúchová
17.10.2018 22:17
Beseda byla zajímavá,moc se nám líbila i setkání s přáteli,jenom škoda,že jsme nemohly s ostatními posedět.Snad příště.
Elen Zajíčková
17.10.2018 22:09
Zuzko, ty pracuješ rychle a spolehlivě .Zatím co my poseděli na pavlači úžasného Kreativního centra , ty jsi napsala článek! Bylo to fajn posezení. Ráda jsem viděla známé tváře. Z tvých fotek jsem ale zjistila, že některé "známé" jsem ale nezaregistrovala. Hanko Novotná, promiň , já tě fakt neviděla. Zdravím.
Lidmila Nejedlá
17.10.2018 21:13
Příjemné odpoledne s přáteli, zajímavá beseda se známou osobností. Díky do redakce.
Hana Rypáčková
17.10.2018 21:11