Senioři se již e-shopů přestali bát
Ilustrační foto: ingimage.com

Senioři se již e-shopů přestali bát

5. 3. 2017

Čím dál více lidí nakupuje prostřednictvím internetu. Mezi zákazníky e-shopů výrazně přibývá těch ve vyšším věku. Je fajn jen kliknout a pak čekat, až nám domů přivezou třeba nákup potravin, drogistického zboží, ale i jiné rozměrné a těžké věci. S tím, jak lidé středního a vyššího věku čím dál lépe ovládají práci s počítači, stávají se zajímavou cílovou skupinou pro internetové prodejce. Senioři se nakupování přes internet přestali bát.

nákupy
Autor: Redakce
Hodnocení:
(5 b. / 1 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Zuzana Pivcová
Na e-shopy jsem si už celkem zvykla, ale neriskuji žádné neznámé a nedůvěryhodně vyhlížející firmy. Hlavně si objednávám věci, které už znám a nepotřebuji je prohlížet. Potraviny ne, takové nákupy pro mě nejsou. Nejraději si objednanou věc vyzvednu v některé blízké Zásilkovně. Celkově ale žádnými nákupy moc nežiji, to jde jen o něco jednou za čas.
Květoslava HOUDKOVÁ
Rodiny mých dětí žijí ve stejném místě. Zboží/cenu si zjistím na internetu, informuji se, zda v blízkosti (Praha) mají také pevnou prodejnu, kde mohu zboží vidět. Pokud ne, pověřím nákupem přes internet člena rodiny. Mám jistotu, že sama nekoupím tzv. "zajíce v pytli" !

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%