Jak se nedat!
ilustrační foto: pixabay.com

Jak se nedat!

10. 11. 2019

S podzimem sice padají listy se stromů, ale do schránek také padají složenky za nejrůznější výdobytky naší moderní společnosti. Jednou z nich je roční vyúčtování za energie. Před měsícem jsem jednu takovou obálku otevřela a málem mě to porazilo. Nedoplatek za elektřinu přes 5000 Kč.! To není možné, vždyť mi každý rok ještě vraceli přeplatek! Sedla jsem si, dala si kafe a začala přemýšlet. Prohlédla jsem si spotřebu za poslední roky a zjistila jsem, že mi asi omylem započítali do mé spotřeby i osvětlení naší ulice. Kde bych k takové spotřebě došla, když se u mě nic nezměnilo. Svítím úspornými žárovkami, vlastním běžné spotřebiče - TV, ledničku, pračku. A to jsem si postupně během roku vše koupila nové, protože staré odešlo. Pak jsem si vzpomněla, že mi před rokem vyměnili elektroměr a na něm jsem měla dvojnásobnou spotřebu než dříve. Zavolala jsem svého dodavatele a přála si reklamaci své spotřeby. Poslali odborníka, ten vyměnil zase elektroměr, že ten můj pošle na překontrolování. Zároveň mi ale řekl, že pokud bude v pořádku, revizi zaplatím - 2500 Kč. Věděla jsem, že je to risk, ale stále jsem trvala na svém, že jsem tolik nemohla spotřebovat. Čekala jsem do dnešního dne a obálku otevírala se strachem. BINGO! Měla jsem pravdu. Elektroměr byl vadný, spotřebu mi přepočítali podle posledních měření. Výsledek odeslali mému dodavateli a teď jen čekám, kolik budu platit skutečně. Kdybych nebyla odvážná, platila bych i nadále neskutečné ceny za proud. 

Můj příběh
Hodnocení:
(5.1 b. / 20 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit


Zpět na homepage

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.