Tradiční český výrobce prádla, Triola underwear, podniká kroky k tomu, aby ženy nosily správné prádlo, které je nikde netlačí, netahá, nesvírá a naopak, formuje jim pěkný dekolt a siluetu. Dbá na to, aby materiály a střihy nepoškozovaly zdraví a nevyvolávaly například alergie, oděrky či podráždění pokožky. Triola také učí své zákaznice o prádlo vhodným způsobem pečovat, radí například, jak je prát, sušit a uskladňovat.
Základ je správný výběr
Nejdůležitějším krokem ke spokojenosti je výběr a nákup správné podprsenky. Váhající zákaznice najdou pomoc u profesionální stylistky. Mnoho dalších rad k výběru je také v každé prodejně Triola, a to v podobě brožur a letáčků. Řada žen dá na radu a doporučení školeného personálu, který je vždy připraven zákaznicím poradit a vše názorně předvést. Jenže je i dost těch, které se takové konzultace ostýchají.
Na jaře letošního roku Triola u českých žen zjišťovala, do jaké míry jsou ochotné nechat si poradit. Ukázat se například při zkoušení prádla prodavačce, vpustit ji do kabinky, aby jim mohla zkoušené prádlo zhodnotit a na těle lépe upravit – povolit či přitáhnout obvod podprsenky, délku ramínek či poradit „fígle“ při oblékání, zkoušení a nošení.
Z výsledků průzkumu, při kterém bylo osloveno 300 žen, vyplývá, že jen pět procent z nich nakupuje spodní prádlo v zahraniční. Na 72 procent kupuje prádlo ve specializovaných obchodech s prádlem, osm procent v e-shopech, zbytek v textilních obchodech, v supermarketech i u asijských obchodníků.
Nebojte se prodavaček
Dvě třetiny oslovených žen si suverénně myslí, že nosí správnou podprsenku, že mají vhodný střih i velikost. A tedy jsou s ní spokojené.
Většina žen si prádlo před nákupem vždy ráda důkladně vyzkouší (71 %). Háček ovšem je v tom, že si mnohé prádlo v kabince zkoušejí samy. 14 % žen není vůbec zvyklých na přítomnost prodavačky u nákupu! Jen asi třetina zákaznic žádá o asistenci prodejního personálu. A další třetina z dotázaných nechává stát prodavačku za závěsem kabinky pro případ, že potřebuje vyměnit velikost. Ale neukáže se jí, nevpustí ji do kabinky, aby prádlo na ní zhodnotila a upravila.
Možná právě v tom je problém – souvisí s tím, že naše ženy jsou skromné, k sobě a ke své kráse velmi kritické. Mají nízké sebevědomí, stydí se a nechtějí se před prodavačkou odhalovat – a být jenom v prádle. Nebojte se však využít zdvořilou pomoc prodavačky, samozřejmě s velmi citlivým přístupem k vaší intimitě. Odborná rada přispěje k dobrému nákupu zákaznic.