Únor u vody

Únor u vody

12. 3. 2023

Ráda se toulám kolem potoků, řek, rybníků a přehrad. Vodní toky a plochy mě přitahují od malička. Je to asi tím, že jsem vyrůstala v malém městečku Rájec-Jestřebí, kterým protéká řeka Svitava, říčka Býkovka a je tam několik rybníků.

Do fotogalerie jsem vybrala fotografie, které jsem pořídila „ u vody“ v průběhu letošního února. Zvu vás do míst, které mám ráda a kam se často vracím.

Přeji krásné dny a příjemné toulky probouzející se přírodou.

fotografování příroda voda
Hodnocení:
(5.1 b. / 20 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Eliška Murasová
Aničko, pohádkové, tolik jsem se potěšila, umíš se dívat. A na té poslední je bezvadný zubní kartáček, že by i řeka ....
Soňa Prachfeldová
Chození v přírodě to je lék pro duši a pastva pro oči. Jak se vše v přírodě pravidelně mění, vidíme i na fotkách minulých. Kráčej a foť Aničko přírodou ve zdraví :-)
Blanka Lazarová
Aničko, líbí se mi tvoje vodní fotky a zhodnotím je třemi slovy, která přímo pasují na ty tvoje : KRÁSA STŘÍDÁ NÁDHERU. :-)
Martina Růžičková
Ráda jsem se spolu s krásnými fotkami také chvilku toulala malebnou přírodou. :-)
Eva Mužíková
Jako vždy velmi zajímavé.
Marie Seitlová
Aničko, nádhera, krása. Děkuji za krásnou zimní procházku kolem vody.
Jan Zelenka
Krásné fotky. Žijete v pěkném kraji. Já si bohužel vybral kopečky, na které už nemám. Ať vám zdraví a elán dlouho vydrží!
Alena Velková
Perfektní!
Anna Potůčková
Voda je na focení vděčné téma. Pokud jsem někde u vody tak ji fotím také moc ráda. Už moc se těším do Srbska, tam snad nějaké fotky také nafotím. Tvé fotky jsou vždy dokonalé a ráda se na ně dívám, za což Ti patří velký dík!
Jitka Hašková