Jaroslav Kolín
22.10.2020 09:57
Pane Kochaníku, proč si myslíte, že "lampasáci" jsou neschopní sadisté? Jak tak koukám, v jiných zemích vydávají podobná opatření civilové. A že nejsou volení? To není žádná vláda na světě, ale vznikla na základě rozhodnutí většiny zvolených poslanců.
Milan Kochaník
20.10.2020 10:43
Tak článek obsahuje tzv. knížecí radu, jestli by prý nebylo lepší dát výrazný nápis na provozovnu s cenou. Tak jistě že bylo, jenže, ikdyby tam bylo uvedeno, že zadarmo, tak jelikož nám tu vydává befehly nikým nevolený reliktní lampasák čsla, tak výsledek je, že je fakticky činnost provozovny paralyzována tedy znemožněna. Neboli má cosi jako zákaz výkonu povolání. Takže jistě že to není vkusné, ale asi takto, na hrubý pytel hrubá záplata, to je jediné, co na lampasáky platí. C ose týče, ceny, tak jistě, za komunismu se dalo jít na masáž za kč 26,- cca za hodinu a slečny byly také hezké, jenže také bylo vše o o dost levnější . S těmi cenami se to má asi tak, že prý bylo za komunismu lidem vysvětlováno, že auto stojí tolik a toik, aby jako stát okradl zloděje, ačkoliv aby mohli býz zloději, musí být násobně více nezlodějů. Čili pod záminkou okradení menšího počtu zlodějů platili všichni jako oni "okradení" zloději a s tímto se to má podobně. Tak jistě že by se člověku líbilo se nechat masírovat hezkou slečnou za kč 200/1 hodinu, jenže i slečny mají svůj fyzický čas a ten jim rychle ubývá. Prostě, žádná slečna nebude po neurčitý čas hezkou slečnou. A tím je dána také ta cena. A navíc, udržovat se hezým či hezkou není prostě levné ani pro tu slečnu. A navíc, je to na Václaváku, čili fakticky nejdražší pozemky v Praze. Ikdyž to byl dříve koňský trh pro handlíře čili nikoliv lukrativní lokalita. Takže nikdo nebrání, aby se ten, kdo touží po masáži s hezkou slečnou, a levně, tak si ji musí nejdříve ovšem opatřit a k tomu náležitosti a brzy zjistí, že to nakonec příliš levně nevyjde. Zkrátka aby to byl "levně" musilo by se jednat o cosi jako barterový obchod. Napříkla slečnu naučit předmět, který jí nejde na VŠ a ona zase namasíruje. A pak, protože tu žádné peníze nebyly užity, to vjyde jakoby levně, skoro zadarmo.
Jaroslav Kolín
14.10.2020 17:12
S tím záborem to bude asi složitější, protože celá ta hrůza je na kolečkách, tedy mobilní. To je jako když někdo nechá na chodníku e-koloběžku nebo kočárek. Mají to mazaně vykoumané. :-(
Ivana Müllerová
14.10.2020 16:35
Jistě platí za zábor veřejného prostranství.?♀️
Soňa Prachfeldová
13.10.2020 07:51
I kdyby byl tento podnik výrobce rakví, vystavovat rakev na chodníku je absurdni .
Roman Procházka
12.10.2020 18:18
Dnes po tom všem co se zde v reakcích odehrálo, ale i po tom co jsem napsal, Nedalo mně to a šel jsem se podívat na Václavák zda ten smutný objev je odstraněn. Omyl. NAOPAK. Ten bonus, na který jsem narazil, mně donutil si spojit vše, co by kdyby...a že může být, tak veselo mne nebylo... To jsem nečekal ani v tom nejdivočejším snu...
Růžena Kuželková
12.10.2020 16:09
tedy řeknu vám,že toto už hraničí s debilitou(myslím ohledně té rakve),co těm lidem dávají dí "jídla"mě hlava nebere.Něco takového by snad neměli ani ukazovat a že zase "pražáci" i když věřím,že většina je soudných.
Jana Kollinová
12.10.2020 13:24
Pane Romane, znovu jsem přečetla Váš článek a nabývám přesvědčení, že obsahem posledních dvou článků, cituji část: " To už rovnou mohli tu rakev nechat otevřenou, dát tam nějakého zesnulého a .....," jste nechtě nahrál na smeč čtenářů, možná naštvaných, možná morbidních, možná nabízejících nadsázku a dotažení námětu ad absurdum. Pozitivem článku je, že se brzy zařadí mezi nejčtenější.
jiří Rybička
12.10.2020 10:14
V současné situaci s pandemii tato reklama pražským občanům nepřinese optimismus spíše naopak podpoří chmůry v jejich mysli.Jako reklama je to idiotský nápad.
Jarmila Komberec Jakubcová
12.10.2020 08:43
Jen poznámka k ceně thajských masáží - u nás v Plzni chodím již cca 7 let 1x měsíčně na olejové masáže. Cena bývala dříve 500,- a od loňska je to 700,- a za 8 návštěv je jedna zdarma. Takže chápu, že za cenu uváděnou v Praze asi moc návštěvníků nemají. Kdo Thajcům poradil takovou reklamu nechápu. V reklamě jsem se delší dobu pohybovala a první zásada je, že musí být pozitivní. I když v poslední době se spíše uplatňuje zásada "upoutat a šokovat".
Načíst starší příspěvky