Co to asi je?
Foto :autorka

Co to asi je?

23. 9. 2019

Hezký den přeji všem, co rádi luští hádanky. Jak jsem minule slíbila, opět jsem si prohrála s fotografií. Ona věc je na snímku je tentokrát ve skutečné velikosti.A určitě jste jí viděli. 

Hloubejte, vymýšlejte a moc mne neproklínejte.

Na všechny odpovědi, ať jsou jakékoliv, se  víc než těším. 

Hodnocení:
(3.5 b. / 2 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Dana Puchalská
Jak jsem slibila tak dělám. Jsou to zuby kapra. Ulovil ho náš kamarád,máme je od něj na památku a do sbírky. Takže nevěřte tomu, že kapr nemá zuby. Má je pořádné. Díky všem co hádali a přemýšleli.
Dana Puchalská
Hano budu. Bobříka budu držet, :-) :-) :-).
Hana Nováková
Dano v tomto se nepřidám, ne že by mi vadilo že neuhádnu, ale nějak mi to nejde a přiznám se, že i nebaví. Obdivuji vaši vynalézavost a potom jak napínavě držíte bobříka mlčení a ž do konce a tím tak nutíte luštitele hádat. Ráda sleduji vaše hádání a diskuzi k tomu. Pokračujte, pokud smím se přimluvit - díky
Dana Puchalská
Zítra dám na FD fotku před úpravou.
Dana Puchalská
Nejsou. Zdeni, je to z něčeho úplně jiného. Většina lidí to ji tak 5x v roce (maximálně) ikdyž je to zdravé a dobré m
Zdenka Soukupová
Kokosové lupínky!
Dana Puchalská
Ne ne,...... Je to část něčeho co jíme.... Ale víc už ani "ň".
Zdenka Soukupová
Tak je to nějaká speciální vystřihovánka nebo fleky "dvojčata" od zmrzliny na ubrusu.
Dana Puchalská
Zdeni, poklad k tomu fakt nepatří.
Zdenka Soukupová
Patří k tomu i ten podklad? Nebo "to" tam jen tak leží?

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.