Fotoreportáž: Mraky a zase mraky
Foto: autorka

Fotoreportáž: Mraky a zase mraky

8. 5. 2017

Je neděle odpoledne a naši psi si říkají o procházku. Umí to opravdu dost působivě, takže nám nezbude nic jiného, než se obléknout a vypadnout. Vzhledem k tomu, že slunce zrovna vykouklo z mraků, rozhodneme se, že pojedeme na náš oblíbený Střížovický kopec, kde se oba pejsci a koneckonců i my, můžeme v klidu proběhnout. Vzala jsem si s sebou foťák, i když jsem nahoře fotila mnohokrát. Dobře jsem udělala, protože mraky tam byly opravdu úžasné. Na východě světlé a na západě tmavé, jako kdyby mělo spadnout nebe. Ovšem vítr se také docela snažil.

Věřím, že se pokocháte se mnou, i když se omlouvám za kvalitu, protože jsem opravdu amatér a světlo si dělalo, co chtělo.

příroda
Hodnocení:
(4.6 b. / 9 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Naděžda Špásová
Moc děkuji za příspěvky.
Soňa Prachfeldová
Naděnko, obloha nám skýtá neskutečné divadlo, také tyhle obrazy obdivuji - krásné !
Hana Rypáčková
Což takové mraky jsou krásné, ale ty na dnešní obloze a na Šumavě obzvlášť - černé a zlověstné......Ty nechválím....
Eva Mužíková
Nadi, mám pocit, že jsem již jednou viděla " Tvoje mraky" ve spojení s focením koní??? Krásné záběry, jen tak dál.
Marie Seitlová
Krásné fotky mraků.
Zuzana Pivcová
Mraky plují, kupí se, dokážou vytvářet krásné kompozice, Někdy jsou lehounké a jindy na obloze doslova těžce visí. Tys měla trochu rozfoukaný, ale celkem čistý den a dokázala jsi ho krásně zvěčnit.
Lenka Hudečková
A mně se, Nadi, Tvoje fotky líbí. Ukazují, co jsi ukázat chtěla a vyjadřují prostě včerejší den :-)

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.