Vyšívaná velikonoční vajíčka - nejíst!

Vyšívaná velikonoční vajíčka - nejíst!

2. 4. 2015

V jedné jihočeské vesničce žije sestřenice Maruška se svým dědouškem...:). Je jí přes 70 roků. Šikovná ženská, neposedí, stále musí něco dělat. A když se konečně posadí, tak aby nelenošila, vezme jehlu s bavlnkou a vyšívá. Ale jak nádherně! Fota deček, které vyšila pro mne, jsem také vyfotila.

Já jsem jen takový začátečník. Učila mne a opravovala. Ale naučila mne vyšívat, nebo spíše obšívat drobné ornamenty. A tak vám posílám vyšívaná velikonoční vajíčka.

Pár jsem jich již použila na velikonoční blahopřání. Ale jen pro ty nejbližší. Pro mne je to totiž veliká piplačka a zkouška trpělivosti. Jedno vajíčko mi trvá cca 5 hod.

Nafotila jsem je i z rubové strany. Vyšívaný motiv je přiheftnut třemi stehy společně s korálkem.

Snad se vám budou líbit.

Přeji krásné velikonoční svátky!

Velikonoce
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Alena Tollarová
Vyšívaná velikonoční vajíčka - to je je netradiční nápad. Aspoň já jsem je nikdy neviděla. A jsou pěkná a obdivuju trpělivost a šikovnost vyšívačky. A nad těmi dečkami jsem úplně PAF, krásná práce!
Alena Várošová
Tak ta co Vás to Vando naučilla paní Maruška,tak má zlaté ruce,tak jako Vy a určitě i srdíčko.Tak tohle bych nesvedla nemám na to piplání nervy.Ale musím konstatovat,že je to nádhera - umění,které se přenáší do dalších pokolení.Skvělé.
Libor Farský
Invence a neskutečná trpělivost. Smekám.
VANDA Blaškovič
Jarko, děkuji a také veselé Velikonoce! Máš krásné www stránky! pa.
Jaroslava Handlová
Vando, jsi šikovná. Jsou to krásné jemné dekorace. Přeji hezké velikonoce.
VANDA Blaškovič