Velká módní soutěž:
Volnost, lehkost, sladění

Velká módní soutěž:
Volnost, lehkost, sladění

27. 3. 2015

Vážená redakce, vážení a milí, dovolte, abych se představila: jmenuji se Michaela Přibová a rozhodla jsem se zapojit do této soutěže. 

Pracuji jako průvodkyně a povolání mi určuje oblek, tedy anglicky outfit. Oblek, aby nebyl out (z módy, nemoderní), ale fit (aby padnul, seděl). Povolání mi tedy diktuje, jak vypadat, neboť už při představení na mně ulpí čtyřicet až padesát párů očí. A věřte mi, změří si mě od hlavy až k patě. (Muži spíš od nohou nahoru). A tak se snažím být upravená a sladěná. 

Nemám ráda na sobě moc barev, obvykle dvě stačí. Ideální je pro mne odstín jedné barvy. Na fotkách jsem vyfocena kamarádkou a kolegyní v hotelu těsně před výjezdem na okružní jízdu po Praze. Měly jsme spolu na tři dny skupinu studentů z Turína. Moje kamarádka mi s mou sestrou strašně fandí, přihlásím-li se do nějaké soutěže, a tentokrát vybrala zákoutí hotelu v Královských Vinohradech na Praze 2. 

Zvolila jsem sukni a svetřík spolu se střevíci v černé barvě. A doplnila fialovou vestičkou se světle fialovou šálou. Mám ráda fialovou barvu, říká se o ní, že je duchovní.

Oblečení a hlavně střevíce musí být pohodlné. Potom se cítím uvolněně a stejně tak se snažím o bezprostřední a nenucený výklad, prostě to nesmí nikde tlačit ani škrtit. Mám ráda lehkost bytí. 

Pokrývku hlavy nemám po celý rok. Svetr i vestu nechávám rozepnutou.

Také se líčím. A někdy až příliš. Od mládí. Tento pro někoho zlozvyk jsem neomezila ani v pokročilejším věku. Vlasy si natáčím, aby nebyly zplihlé. Jsem ráda upravená. I doma se nalíčím, i když nikoho nečekám. Jen tak pro dobrý pocit. Nepatřím k ženám, které s věkem rezignují na svůj vzhled či celkově na život.

Sukni volím vždy raději než kalhoty, podtrhuje ženskost stejně jako kadeřavé vlasy.