Dnes se mi stala taková zajímavá příhoda na poště. Potřebovala jsem poslat malý balíček dobírkovou poštou na Slovensko. Nikdy jsem nic do „ ciziny“ neposílala, tak jsem na to šla od lesa. Bydlím v okresním městě, poštovních úřadů máme několik, ale jela jsem MHD raději na hlavní poštu, abych svůj balíček odeslala správně bez chyb. Jistě víte, že pošta od 1.5.2016 dost markantně opět zdražila své služby, a tak jsem se domnívala, ale mylně, jak se ukázalo, že budou kvalitní.
Zamířila jsem k okénku a přednesla svou žádost: jak mám poslat svou zásilku? Paní u okénka byla trochu zaskočena, že chci poslat balíček do ciziny, ale pak mi podala příslušnou poukázku, kterou jsem měla vyplnit. Mám 5.5 dioptrií na čtení, tak mi dalo dost práce, než jsem ve sloupci různých jazyků našla češtinu. Moc mi to ale nepomohlo, kolonky na vepsání jména a adresy byly miniaturní a moc jsem nechápala, kam vlastně mám napsat svou adresu a kam příjemce. Nezbylo, než se jít k paní za přepážkou poradit. Ta pravila, že dobírka se musí poslat jen tak, že mi přijdou peníze na účet.
Bohužel, neměla jsem u sebe číslo svého účtu, tak jsem musela opět zdolat cestu MHD a dojít domů pro číslo svého účtu. Když jsem se vrátila na poštu a hrdě předávala své číslo, byla tam už jiná paní a ta mně řekla, že mám špatně vyplněnou poukázku, a pokud nemám u banky sjednaný převod peněz do zahraničí, tak moje číslo účtu je mi k ničemu. Vyplnila se mnou novou poukázku s tím, že mi peníze za balíček přijdou normálně poštou domů.
Řeknu vám, byla jsem úplně vyčerpaná a opravdu nevím, zda dojde balíček na adresu na Slovensko a mně peníze domů. Ty zdražené služby jsou opravdu perfektní.