Foto

Interspar bude prodávat
zboží také na internetu

26. 6. 2012

Obchodní řetězec Spar, který na domácím trhu provozuje hypermarkety Interspar a supermarkety Spar, plánuje v Česku zprovoznit internetový obchod. V e-shopu Spar nabídne veškerý svůj sortiment zboží, ale těžiště mají tvořit čerstvé potraviny. Služba umožní pohodlný nákup "z obýváku", což by mohli mimo jiné uvítat lidé se sníženou pohyblivostí. Prvním hypermarketem nabízejícím zboží každodenní spotřeby, který v tuzemsku spustil internetový prodej, bylo na začátku letošního roku Tesco.

"Zprovoznění vlastního e-shopu plánujeme v horizontu několika měsíců," potvrdil ČTK generální ředitel Spar Česká obchodní společnost (ČOS) Martin Ditmar. "V nabídce internetového obchodu bude nejen celý sortiment, který zákazníci najdou v našich prodejnách, ale chceme nabídnout i něco navíc, abychom například oslovili i potřeby speciálních zákazníků," uvedl. V připravovaném e-shopu by podle něj mohlo být k dostání například více značek vín či různých specialit.

Spar chce internetový obchod zprovoznit postupně v regionech, kde má své prodejny. Firma má nyní v Česku 33 hypermarketů Interspar, pět supermarketů Spar a jednu prodejnu Spar City. Jako první přijde na řadu Praha a její okolí a poté další města. Ceny v e-shopu budou stejné jako v kamenných prodejnách. "Pro zákazníka to bude čistě servis, že si bude moci například z domova či kanceláře pohodlně objednat zboží," podotkl Ditmar.

Tesco internetový obchod s potravinami a drogistickým zbožím zprovoznilo na začátku ledna v Praze a Středočeském kraji a postupně ho rozšíří do dalších regionů. Internetový obchod www.itesco.cz/potravinyonline má v nabídce 20 tisíc položek. "Zákazníci přes internet nejvíce nakupují čerstvé a trvanlivé potraviny, zejména základní položky, jako jsou nápoje, ovoce, zelenina nebo pečivo, a drogerii," řekla mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová. "Průměrný počet položek nákupu je zhruba 80. Hodnota nákupního košíku je několikanásobně vyšší než v kamenném obchodě," dodala.

O internetovém prodeji v Česku uvažuje také například řetězec Ahold, který provozuje supermarkety a hypermarkety Albert. Na internetu dosud prodávaly zboží jen sítě prodejen specializovaných například na elektroniku, módu či sportovní potřeby.

hypermarket obchodní řetězce
Autor: Redakce
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit


Zpět na homepage

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.