Huawei s reklamní platformou Petal Ads představují pohled na dominantní postavení Číny v oblasti technologií a cestovního ruchu na veletrhu FITUR 2025
Madrid (Španělsko) 24. ledna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Huawei a její platforma Petal Ads zveřejnily, že čínští turisté utrácejí téměř dvojnásobek oproti průměrným zahraničním cestovatelům, a zároveň představily ukázky technologické prvenství Číny na prestižní networkingové akci během předního světového veletrhu cestovního ruchu FITUR 2025.
Na každoročním veletrhu FITUR 2025 se scházejí odborníci na cestovní ruch z celého světa, aby představili výkonnost odvětví a upozornili na udržitelnost, inovace a ekonomický dopad. Společnost Huawei prostřednictvím platformy Petal Ads propojuje přední španělské subjekty v oblasti cestovního ruchu s čínskými zástupci a pořádá prestižní akci s cílem posílit hospodářskou a kulturní spolupráci.
Čína jako lídr globálních výdajů a inovací
Dr. Jaime Gonzalo, viceprezident společnosti Huawei Mobile Services Europe, zdůraznil význam čínského trhu v globálním cestovním ruchu. Poukázal zejména na to, že schopnost tento lukrativní trh efektivně zapojit je rozhodujícím faktorem úspěchu v konkurenčním prostředí globálního cestovního ruchu.
"Jako jeden z největších trhů výjezdového cestovního ruchu na světě je Čína klíčovým zdrojem příjmů z různých sektorů cestovního ruchu, včetně maloobchodu a zábavy, a významně tak přispívá k hospodářskému růstu turistických center po celém světě. Tento nárůst výdajů zdůrazňuje, že je důležité, aby podniky v cestovním ruchu a destinace po celém světě dokázaly reagovat na potřeby a preference moderních čínských turistů, nabízely jim služby šité na míru a využívaly v Číně oblíbené digitální platformy," sdělil.
Jaime vyzdvihl vedoucí postavení Číny v oblasti inovací a upozornil na její investice ve výši 1 miliardy eur do sítí 5G do roku 2025, což je čtyřnásobek oproti Evropě. Zdůraznil rovněž pokrok v oblasti internetu věcí (IoT) a ekosystému „superaplikací". Jaime podtrhl význam integrovaného přístupu s více zařízeními pro oslovení čínských turistů a zmínil úspěch platformy Petal Ads společnosti Huawei při realizaci efektivních kampaní na tomto trhu.
Hlavní body networkingové akce
He Yong, ministerský poradce pro kulturní záležitosti na čínském velvyslanectví, zahájil akci působivým projevem, který udal tón následných diskusí.
Carmen González Gensová, viceprezidentka společnosti Huawei Technologies Spain, poté představila vizi společnosti pro udržitelný cestovní ruch, která se opírá o pět pilířů: environmentální udržitelnost, konektivitu, digitální transformaci, inkluzivní cestovní ruch a mimosezónní cestování.
Poukázala na úlohu technologií při zlepšování turistických zážitků všech cestovatelů, zejména turistů z Číny, a to odstraněním třecích ploch a modernizací přístupu k informacím. Zkoumala také, jak se společnost Huawei zaměřuje na změnu vzorců cestovního ruchu podporou cestování mimo sezónu, což je strategie, která rezonuje s rostoucím zájmem čínských turistů o místní a méně známé zážitky.
Julio López Astor, zástupce ředitele pro výzkum a poznatky v oblasti cestovního ruchu organizace TourSpain, se zaměřil na hlavní poznatky z mezinárodního průzkumu spokojenosti návštěvníků 2024. Prozradil, že čínští turisté byli převážně spokojeni a kladli důraz na volnočasové aktivity, kterých si cenili více než celkového zážitku z cesty
Nadprůměrnou spokojenost vyjádřili také s krásou krajiny a zeleně ve městech. Naopak byli relativně méně spokojeni s bezpečností, klidem a jazykovými znalostmi ve Španělsku. To vyvolává výzvu pro španělský turistický průmysl, aby zlepšil nabídku volnočasových aktivit, posílil iniciativy v oblasti udržitelnosti a zvýšil bezpečnost, čímž by dále zvýšil spokojenost turistů.
Jak Petal Ads propojuje značky s čínským cestovním ruchem
Reklamní platforma Petal Ads společnosti Huawei přináší transformaci španělského cestovního ruchu díky přesné segmentaci publika a rozsáhlému dosahu na čínském trhu. Využítím technologií poháněných umělou inteligencí a primárních dat umožňuje značkám vytvářet cílené kampaně zaměřené na vysoce hodnotné čínské turisty, zvyšovat zapojení uživatelů a maximalizovat návratnost investic díky optimalizaci výkonu v reálném čase.
O Petal Ads
Petal Ads je mobilní reklamní platforma společnosti Huawei, která globálně propojuje vydavatele, inzerenty a marketéry. S více než 360.000 vydavateli a širokým záběrem pokrývajícím přes 200 sektorů umožňuje agenturám a společnostem oslovit více než 730 milionů nových zákazníků z celého světa.
Další informace o Petal Ads najdete na adrese: https://ads.huawei.com/
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2605379/Huawei_Fitur_2025.jpg
Shanshan Wu, shanshan.wu2@huawei-partners.com, mobilní tel.: +34633048352