Archivace fotek: Jak na to?

Archivace fotek: Jak na to?

28. 12. 2014
fotografování
Autor: Radovan Cakl
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Zdenka Jírová
Váš výborný popis ukládání fotek mi mnohé vyjasnil. Děkuji za perfektní a hlavně srozumitelné vysvětlení. Manuály přidané ke koupeným přístrojům jsou většinou nesrozumitelné nejen pro laika.
Růžena Antlová
Moc vítám návod na ukládání fotek , dělám to asi stejně jak píšete a fotky ve složkách aby nezabíraly místo na ploše ukládám na flešku.
Zuzana Pivcová
Nejsem sice valná fotografka, ale fotky dost srovnané mám, Tvůj návod, Radku, za který děkuji, mi potvrdil, že jdu na to celkem dobře, i když je samozřejmě stále co vylepšovat. Například vyhazování nanicovatých fotek už ve foťáku.
Hana Rypáčková
Díky Radku.Ono se to hezky napíše,ale....Čas,čas,čas....A taky na to ve foťáku vidět.Hážu fotky na Rajče .Také si vybírám a vyhazuji /někdy/.Už se ve fotkách pomalu nevyznám.A to fotím na Lumíku jen rok! Ona ta artróza se s myší dost nesnáší... Ale podobné články o focení vítám..Někdo zde neumí základy : ořez, zmenšení fotek, atd.Hodilo by se to!
Marie Novotná
Radku,tak já si všechny fotky archivuji na zoneramě v albech.Zoner 17 používám,ale ještě všechny způsoby nemám vyzkoušené.Archivuji většinou jen zmenšené a ne moc upravené,chci si ponechat to co skutečně bylo vyfoceno a ne něco upravené.Je to asi věc názoru.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

• Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel