Světlo chycené v noci, vánoční továrna Sfinx. FOTO: Šárka Andrlíková
Fotografování, má láska
20. 3. 2024Mou velikou životní láskou je fotografování. Začalo to asi v deseti letech, když jsem tátovi tajně vzala Voigtländer, to byl foťák s takovou roztahovací harmoničkou a koupila si do něj film. Fotky jsem si nechala udělat v prodejně Foto-kino, byly malé a měly krajkované okraje.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Eva Mužíková
23.3.2024 21:14
Tak to já jsem co se techniky focení naprostý amater, samouk. Přesto si nedovedu toulky přírodou bez foťáku, nyní kvalitnímu foťáku v mobilu, představit.. Své fotky si nedovolím co se týká kvality hodnotit, ale kdykoliv si u mých fotek pod články přečtu slova chvály od čtenářů říkám si, není to tak špatné. Ráda jsem si Váš članek přečetla a krásné fotky shlédla.
Marie Měchurová
21.3.2024 08:49
Śárko, my se známe z výstav Letní iluze na našem zámku. Já jsem měla doma dva fotografy - otce a syna. Otec, ten fotil na nějaké deštičky. Doma byla i černá komora. Mám stoh fotek z mládí - brácha mi půjčoval foťák na školní výlety. Přiložené fotky jsou hezká a zajímavé.
Marie Seitlová
21.3.2024 08:40
Pěkné vzpomínání, můj manžel také si sám vyvolával fotky a naučil to syny. Vše potřebné mám ještě schované.
Blanka Lazarová
20.3.2024 21:16
Pěkně jsem si s vámi zavzpomínala na své začátky s Pionýrem a s vyvoláváním fotek. Máte moc hezké fotky. Děkuji. :-)
Martina Růžičková
20.3.2024 20:31
Moc hezky jste o své fotografické cestě napsala a fotky máte vskutku parádní. Přeji dobré světlo a plno radosti z fotoúlovků! :-)
Miloslava Richterová
20.3.2024 20:01