Fotografování, má láska
Světlo chycené v noci, vánoční továrna Sfinx. FOTO: Šárka Andrlíková

Fotografování, má láska

20. 3. 2024

Mou velikou životní láskou je fotografování. Začalo to asi v deseti letech, když jsem tátovi tajně vzala Voigtländer, to byl foťák s takovou roztahovací harmoničkou a koupila si do něj film. Fotky jsem si nechala udělat v prodejně Foto-kino, byly malé a měly krajkované okraje.

fotografování hobby
Hodnocení:
(5.2 b. / 20 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Soňa Prachfeldová
Hezký příspěvek. Také jsem začínala Pionýrem. Přeji dobré světlo.
Eva Mužíková
Tak to já jsem co se techniky focení naprostý amater, samouk. Přesto si nedovedu toulky přírodou bez foťáku, nyní kvalitnímu foťáku v mobilu, představit.. Své fotky si nedovolím co se týká kvality hodnotit, ale kdykoliv si u mých fotek pod články přečtu slova chvály od čtenářů říkám si, není to tak špatné. Ráda jsem si Váš članek přečetla a krásné fotky shlédla.
Marie Měchurová
Śárko, my se známe z výstav Letní iluze na našem zámku. Já jsem měla doma dva fotografy - otce a syna. Otec, ten fotil na nějaké deštičky. Doma byla i černá komora. Mám stoh fotek z mládí - brácha mi půjčoval foťák na školní výlety. Přiložené fotky jsou hezká a zajímavé.
Marie Seitlová
Pěkné vzpomínání, můj manžel také si sám vyvolával fotky a naučil to syny. Vše potřebné mám ještě schované.
Blanka Lazarová
Pěkně jsem si s vámi zavzpomínala na své začátky s Pionýrem a s vyvoláváním fotek. Máte moc hezké fotky. Děkuji. :-)
Martina Růžičková
Moc hezky jste o své fotografické cestě napsala a fotky máte vskutku parádní. Přeji dobré světlo a plno radosti z fotoúlovků! :-)
Miloslava Richterová