Svět reklamy a obchodu se mění:
začíná ho zajímat starší generace

Svět reklamy a obchodu se mění:
začíná ho zajímat starší generace

19. 3. 2013
60+ reklama senioři
Autor: Redakce i60
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
František Komín
1) Souhlas s paní Janou 2) Je mi jedno, že se o mně začne zajímat svět reklamy, protože já se nezajímám o svět rekamy. Reklamu považuji za neseriozní zdroj informací. Uvažoval jsem i o tom, že bych na toto téma napsal článek, ale zatím se mi nepodařilo začít.
Jana Šenbergerová
Jistě potěšitelné, pokud nás ovšem nebudou chtít reklamy masírovat tak, jak to zkoušejí na méně zkušených. My se totiž tak snadno obalamutit nedáme, protože víme, zač je čeho loket.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 18. týden

Od 5. dubna se otevřely dveře pro návštěvníky hradů a zámků ve správě Národního památkového ústavu. Tématem vědomostního kvízu tohoto týdne budou právě státní hrady a zámky.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

20%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

20%