FOTO: archiv autorky
Spropitným oceníte personál za jeho práci
16. 2. 2016
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Jana Šenbergerová
21.2.2016 17:04
Ochotná obsluha nepřijde zkrátka, neochotná má smůlu, protože svou neochotu přenese i na nás. :-)
Dagmar Bartušková
21.2.2016 16:25
Pokud je vše v pohode, spropitné dávám. Pokud ne, číšník odejde s prázdnou.
Marie Magdalena Klosová
21.2.2016 16:15
Také dáváme spropitné úměrné naší spokojenosti.A někdy tedy žádné.mm
Elena Valeriánová
21.2.2016 16:06
Já bych tomu "ochotnému pinglovi" nedala ani kačku. Když jsem spokojená, tak spropitné sám, ale pokud nejsem, tak prostě nedám.
Lenka Hudečková
21.2.2016 15:03
Jiřík dává rád zpropitné, ale pokud někde nejsme spokojeni, tak se tomu bráním. Když je vše OK, tak v pohodě.
Jarmila Komberec Jakubcová
21.2.2016 13:37
V zahraničí většinou číšník při placení přináší tácek na kterém je v deskách vložena účtenka.Do desek pak dám požadovaný obnos a drobné nechávám zpět v deskách. V USA to bývá většinou 10% z celkové útraty.Tento způsob úhrady bývá v tzv. lepších podnicích. V restauracích řetězce "Potrefená husa" platím vždy kartou a spropitné se dává obsluhujícímu personálu. Vždy záleží na úrovni podniku a ochotě personálu.V zahraničí jsem se málokdy setkala s nezájmem číšníků o hosta či dokonce nemístních poznámek.
Jiří Libánský
21.2.2016 13:20
Ještě jsem v restauraci kartou neplatil, ale myslím, že stejně vždycky člověk nějaké mince u sebe má a nijak nevadí, když je dá i k elektronické platbě. Říct vrchnímu aby spropitné zahrnul do vyúčtování si nějak nedovedu představit.
Hana Rypáčková
21.2.2016 12:23
Dost se mi líbí v restauracích, kde platím kartou. Žádné spropitné není...Jindy se zaokrouhluje....
Lenka Hradecká
21.2.2016 11:34
Pokud nejsem s obsluhou spokojená, spropitné nedám žádné a žádný problém s tím nemám.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek
- Nejnovější komentáře k vašim článkům
- Nové vzkazy od přátel
- Nové žádosti o přátelství
JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí.
Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden
Tento týden se budeme ve vědomostním kvízu věnovat vážné hudbě. Jak dobře ji znáte? To uvidíme...
AKTUÁLNÍ ANKETA