FOTO: autorka
Kanárské ostrovy - Lanzarote. Tentokrát projížďka Národním parkem Timanfaya
21. 1. 2016
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Libor Farský
24.1.2016 11:55
Jako vždy velmi zajímavé - za 5*. Leč přiznám se, že bych o dovolené dal přednost laskavější lokalitě.
VANDA Blaškovič
23.1.2016 17:36
Malá oprava, skutečně jsem u předposlední fotografii popletla ostrov- zaměnila jsem ostrůvek Graciozu za La Gomelu. Čili na fotu je focený ostrov Gracioza. A nyní jsem fakt jako v lese...Hani, kde byl Tvůj syn, na La Gomele či na Gracioze?? Děkuji.
Jitka Chodorová
23.1.2016 15:12
Ano Vando,jako vždy. Perfektní podání, krásné přiblížení ostrova, výlet trochu nebezpečný, a fotky nádherné.Děkuji ti, nejen za sebe.
Jaroslava Handlová
23.1.2016 13:17
Lanzarote a Ohňové hory v tvém podání jsem si zamilovala. Neustále něco objevovat, nebo o tom aspoň číst, prohlížet si fotky, to mě baví. (Letos se však pojedu podívat jen na trochu podobnou "měsíční krajinu", jak zmiňuje níže Soňa. Taky třeba na Bořeň - ta hora v zimní páře zde byla vzpomínána Alenou a hned jsem viděla trochu podobnosti - samozřejmě v menším měřítku a trochu jinak). Vando, tvůj příspěvek ráda hodnotím podtrženou jedničkou s hvězdičkou - zde tedy 5*
VANDA Blaškovič
23.1.2016 10:48
Děvčata a chlapci, jsem potěšena a děkuji, že se mnou rádi cestujete... na ostrov Lanzarote již ani nemusíte letět, znáte ho myslím docela dobře....:)))...jen vám ještě časem ukáži jeden takový pohádkový hotel. Tak vám přeji krásný den a ať nezapadneme sněhem!....:))
Soňa Prachfeldová
22.1.2016 19:09