Soutěž Lady Sympatie:
Studánky dvou srdcí

Soutěž Lady Sympatie:
Studánky dvou srdcí

19. 8. 2014
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Zdeňka Vítková
Děkuji Jarmilko, jsi jedna z mála, které sem opravdu patří a tvoje slova vždy potěší
Jarmila Plachá
Moc krásné přátelství....jste opravdu moc šikovné....mám radost....zhlédla jsem i video z fotografii...paráda....přeji Vám oběma dlouhé přátelství....
steven Chyla
Oběma ženám přeji jejich dlouhé přátelství a dávám svůj hlas autorce příspěvku Soutěže Lady Sympatie za "Studánky dvou srdcí" paní Zdeňce Vítkové
Milada Salajková
Mně se to moc líbí. Užívejte si to holky, život většinou mov zábavy neskýtá.
Pavel Král
Přiložené fotografie jsou opravdu zábavné. A komentáře k nim ještě zábavnější , až se kuckáme smíchy. Paní Daniela provádí gymnastickou svíčku podstatně lépe než autorka článku, která píše "Svíčka: není problém". Ve škole by za takovou svíčku dostala asi za 3. Divadlo ve všech směrech a z článku kape nasládlost až dost.
steven Chyla
Krásné přátelství dvou zralých žen,které ve svém životě prožily hodně (dobré i horší ) a přesto jim právě přátelství dává energii,která jim umožňuje být daleko mladší než jejich rodné listy.A přiložené fotografie to dokazují.Přeji oběma ať jim přátelství dává dál energii do života...
Olga Štolbová
Hezké, držím palce a přeju dlouhé přátelství.
Alena Vávrová
Krásné fotky a krásná souhra, navíc v krásném prostředí. Je vidět, že vám to spolu opravdu ladí a je to moc dobře, že jste se našly.
Zdeňka Vítková