
Ilustrační foto: Freepik
GLOSA: Ageismus v reklamě
15. 11. 2024je reklama jen pro mladé? Myslím tím situační fotky, které propagují zboží. Copak křečové žíly, inkontinence, hemeroidy a další se týkají mladých modelek, které tyto výrobky propagují? Nikoliv. Potýkáme se s tím my, starší. Mladá modelka mě těžko přesvědčí, že má problémy s únikem moči.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Jindřich Berka
19.11.2024 14:00
Paní Mertová, já s vámi nemohu souhlasit. Právě mladí mají vědět, co je čeká. Já rozhodně bych se nebál být na reklamě. Možná bych tam vypadal lépe než někteří mladší o 10 let. V únoru budu mít 71 let. Jindra
Soňa Prachfeldová
17.11.2024 13:28
Mě taktéž reklamy nezajímají, nezlákají mě a hloupé články o starých lidech mě nerozhodí.
Irena Mertová
17.11.2024 10:52
Jestli obchodníci mají či nemají větší zisk, mi na srdci neleží, to je starost jejich marketingu. Pokud mám problém, hledám na internetu a poptám se i u kamarádek na jejich zkušenosti. Zrovna teď jsem si objednala z int. obchodu zdravotní boty s vyměnitelnou stélkou. U reklam, které občas zahlédnu, oceňuji snad jen to, že vidím nějakou vychytávku, o které jsem dřív nevěděla. Občas také podlehnu a koupím třeba kabelku, kterou nepotřebuji. Souhlasím s příspěvkem Hanky H. A také se radši dívám na mladé hezké lidi... Pokud budou mladí obklopeni reklamami s modely sešlými stářím, copak budou mít lepší vztah ke stárnutí? A my, my už víme.... :-)
Jitka Caklová
17.11.2024 08:31
Svět reklamy je realita ve které všichni žijeme. Točí se v ní nemalé peníze a nebýt reklamy, tak ani i60 není života schopný. Pro odpoutání se od čehokoliv, stačí zapojit vlastní hlavu a nevinit druhé, že dělají něco špatně.
Olga Škopánová
17.11.2024 08:01
Jenomže svět reklamy není realita, je to pouze iluze, která se snaží přesvědčit zákazníky o nemožném. Že existuje krém po kterém zmizí vrásky, že zrovna tyhle plavky nás udělají štíhlejší, že po nákupu toho či onoho se budeme cítit šťastnější. Pokud by někdo v reklamě ukazoval realitu nic by neprodal.
Jitka Caklová
16.11.2024 21:21
Mám vázaný kompletní ročník časopisu Šťastný domov z roku 1907/08. První polovina každého jednoho časopisu je kultura, román na pokračování, rady pro hospodyňky, rady péče o dítě, rady pro zahrádkáře a druhá polovina jsou jen reklamy. Svobodu vidím ve skutečnosti, že co mi není vlastní, to mi nevadí. Proč by mi mělo vadit, že někdo druhý se chce, díky reklamám, udržet při životě? Na TV nekoukám, íčko bez reklam jsem si nekoupila a tudíž ani ageismus v reklamě nevnímám. :-)
Dagmar Vargová
16.11.2024 19:42
Reklamy mě vůbec nezajímají, natož aby mě ovlivňovaly. Přepínám na jiný program, odcházím si leccos vyřídit nebo sahám po mobilu... zrovna teď, při reklamě - se staženým zvukem, píšu na mobilu tento příspěvek.
Eva Bernaciková
16.11.2024 18:55
Nejen pro propagaci inkontinentních výrobků, mastí a léčiv bych ráda viděla seniory a seniorky v reklamě. Proč chybí reklama na oblečení, dovolenou, kulturu? Třetina obyvatel je v seniorském věku a reklama je namířena jen na mladé.
Vlasta Nykodýmová
16.11.2024 17:30
Ano, reklamy mi jako takové velmi vadí. Přímo, mě psychycky ubíjejí . Móda se vyrábí jen pro mladé. Já mám doma syna po CMP, pravostranně ochrnutého. Potřebuje volný oděv, aby se mohl vůbec do oděvu nasoukat. Potřeboval by obnovit šatník, ale nevím kde nakupovat. Možná někdo poradí.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek
- Nejnovější komentáře k vašim článkům
- Nové vzkazy od přátel
- Nové žádosti o přátelství
JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí.
Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden
Tento týden se budeme ve vědomostním kvízu věnovat vážné hudbě. Jak dobře ji znáte? To uvidíme...
AKTUÁLNÍ ANKETA