FOTO: Michaela Přibová
Můj seniorský den: Po vlastech českých
14. 5. 2024Přestože jsem v důchodu, stále ještě pracuji jako průvodkyně. Mé pracovní dny jsou nabité. Právě jsem skončila náročnou tour po Čechách a Moravě, která trvala 8 dní.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Zuzana Pivcová
15.5.2024 19:27
Ačkoliv jsem neměla povolání průvodkyně, často jsem vodila cizince, kteří přijeli do našeho vojenského archivu, po Praze. U některých památek jsem bohužel neměla dostatečnou historickou znalost a to bylo nemilé. Např. někdejší ředitel Vojenského archivu ve Freiburgu byl velký milovník kostelů. U všech, kolem nichž jsme třeba jen šli, chtěl vědět, chtěl vědět, komu jsou zasvěceny, no to jsem tedy plavala. Moc hezké, Míšo.
František Matoušek
15.5.2024 07:45
Hezký popsaný zažitek a omlouvám se , těch hvězdiček mělo být pět, ale nějak se mi to zvrtlo.
Miloslava Richterová
15.5.2024 07:15
Život krásný je, přeji, ať Vás tato práce i nadále těší, díky :-)
Martina Růžičková
14.5.2024 19:02
Díky za milé čtení. Máte zajímavé povolání, i když někdy musí být hodně náročné. Ale s milými lidmi to musí být radost. Tak přeji co nejvíc takových, jako byli Italové, o kterých píšete.
Dana Straková
14.5.2024 14:40
Moc hezké a moc se omlouvám, vůbec netuším, jak se mi tam dostaly ty dvě hvězdičky. Takže znovu a lépe ******
Jana Šenbergerová
14.5.2024 13:19
Myslím, že Italové měli také štěstí na průvodkyni. Přeji vám, ať se počet skupin mezi těmi dobrými zmenší.
Naděžda Špásová
14.5.2024 12:38
To musí být docela náročné, přiznám bez mučení, že bych to nedala. Jste fakt dobrá, fotky jsou hezké. Některá místa jsem kdysi navštívila. Už je to dávno.