Příběhy starých fotografií: Prababička Alžběta
FOTO: Z rodinného archivu Anny Novotné

Příběhy starých fotografií: Prababička Alžběta

13. 2. 2023

Když jsem byla úplně malá holka, viděla jsem její oválnou fotografii v prostém tmavém rámu. Visela na stěně dědečkova podkrovního pokojíku se zkosenými rohy. Ta strohá tvář bez úsměvu, s krátkými vlasy, postrádající jakékoli jemné ženské rysy, na mne působila mužsky přísně a budila ve mně obavy.

Můj příběh Příběhy starých fotografií vzpomínky
Autor: Anna Novotná
Hodnocení:
(4.9 b. / 23 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Lenka Kočandrlová
Je dobré takhle shromáždit údaje o příbuzných. Za života rodičů jsem na to neměla čas,nyní už nemám,koho bych se vyptala.Sestavila jsem rodokmen z manželovy strany a doplnila náš ,měla jsem naštěstí k dispozici vypracovaný rodokmen z doby 2.světové války,kdy se hledali a dokládali nežidovští předci. Dá se dnes dostat k mnoha údajům,protože je toho dost zdigitalizováno. Ale ústní vyprávění je zkrátka obsáhlejší.
Dana Puchalská
Zajímavý,ale doopravdy hodně dlouhý článek. Taky jsem se lehce ztrácela.
Hana Nováková
Já neumím psát krátký text a vítám obsáhlejší články, protože souvislosti s myšlenkou, se kterou píšete, jsou nutností, aby obsah byl takový, jakého máte v mysli. Čím víc informací tím lépe vše nějak do sebe zapadá. Ale to možná je úchylka z bývalé práce. Moc hezké čtení, podívejte se na můj blok, taky jsem jeden z článků věnovala své babičce, která zemřela ve 100 letech
Blanka Lazarová