Sleva jako kobylí hlava
Ilustrační foto: Pixabay

Sleva jako kobylí hlava

24. 1. 2023

Určitě nejsem jediná, kdo s chutí nakupuje věci, které se dle reklamního letáku jeví levnější než jindy. Věci v akci. Studuji reklamní leták nejbližšího marketu a píši si seznam. Pak si ho proškrtám. Ta část mého já, která je víc při smyslech, mi řekne, že to vlastně všechno nepotřebuji.

nákupy slevy
Hodnocení:
(4.9 b. / 23 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Marie Macková
Paní Táňo Veselá - Nálepky na zboží se čas od času vyskytnou v Bille pro krátký časový úsek.
Dana Kolářová
:-)
Soňa Prachfeldová
Občas jsem dostala nějaké bodíky k něčemu a za čas jsem je vyhazovala, protože jsem už nevěděla, co k čemu je. Zahrada je požehnání, jen občas říkají, už máme té zeleniny dost. Květák mám také ráda a patří mi hlavně k novým bramborům, okurkovému salátu. Nic nepřeháním.
Marie Faldynová
Letáky by se našly, ale supermarkety až v okresním městě jsou mi na nic. Ale pravda je, že už toho stejně moc nekupujeme.
Taťana Veselá
Pani Marie, tema kvetak nema chybu :-D to se vam povedlo, jak skutek, tak pekne prevypraveni! A propos, ve kterem obchode se lepi nalepky na zbozi??
Marcela Pivcová
Různé slevové akce se mě většinou netýkají, pouze, když v reklamním letáku narazím na zboží, které právě mohu potřebovat - většinou něco z potravin. Body a nálepky nesbírám - za ně je možné získat opravdu jen úzký sortiment zboží se slevou (plyšáky, nádobí, hrníčky na kávu, deky, utěrky...). Také narozeninovou slevu jsem snad využila jedenkrát - dvakrát. Velké nákupy pro běžnou potřebu ani nedělám.
Marie Macková