Spotřební i mediální chování generace starší 55 let se mění
Ilustrační foto: Ingimage

Spotřební i mediální chování generace starší 55 let se mění

21. 10. 2022

Dnešní generace lidí ve věku 55-69 je aktivnější a technologicky zdatnější než před šesti lety. Vyplývá to z nové vlny výzkumu OMG Research zaměřené na tzv. stříbrnou generaci.

nákupy práce technologie
Autor: Redakce
Hodnocení:
(3.2 b. / 5 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Antonín Nebuželský
OMG... Anglická zkratka?
Elena Valeriánová
Kdybych tohle nevěděla, nemohla bych dále žít. :-(
Jiří Dostal
:-) O spáse virtuálního aktivismu? :-)

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 19. týden

Tento týden si ve vědomostním kvízu budete moci otestovat své vědomosti z historie a zeměpisu.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%