Foto: autorka
Fotoreportáž - "Noc s fotografem" Jindřichem Štreitem na zámku v Holešově
16. 10. 2021Prostory našeho holešovského zámku už několik let přímo lákají k uspořádávání výstav malířských nebo fotografických děl. Tentokrát u nás vystavoval známý umělec - fotograf Jindřich Štreit.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Anna Čípová
22.10.2021 21:17
Majko, díky tobě vidím poprvé barevné fotografie od pana Štreita. Oceňuji tvoji odvahu k focení za tak mizerných světelných podmínek.
Alena Tollarová
17.10.2021 20:21
Se zájmem jsem si prohlédla zajímavé fotografe ze zajímavé výstavy. Fotit za světel baterky bych si netroufla, o to víc oceňuji, jak se Ti fotky povedly. U nás vídám běžně na ulici mongolské rodinky s dětmi, ale fotit je bych si taky netroufla :)
Irena Drob
16.10.2021 21:41
Maru, máte za sebou další krásný zážitek, noční prohlídka fotek s výkladem byla jistě hodně nevšední.
Elena Valeriánová
16.10.2021 19:42
Maruško, děkuji. Pěkné přiblížení výstavy formou fotoreportáže. To já bych na tu výstavu šla velmi ráda. Jednou jsme jeli s manželem na jeho výstavu velkoformátových fotek do Rapotína, bylo to úžasné. Fotky se týkaly života na venkově a především církevního života. Při zpáteční cestě do nás nabouralo jiné auto. Podruhé jsem byla na jeho výstavě v evangelickém kostele v Jeseníku. Tam jsem si koupila jeho knihu BRÁNA NADĚJE. V knize jsou právě fotky s církevní tématikou a s tématikou z venkovského života. Úžasné fotky. V článku jsi mohla uvést, kdy je výstava otevřena, pokud to víš.
Eliška Murasová
16.10.2021 19:11