Foto: autorka
Fotoreportáž: Když se červen ČERVENÁ
13. 6. 2021V nedávných dnech jsem se zúčastnila malé fotografické soutěže na jednom webu, kam občas přispívám svými neumělými fotkami. Téma zmíněné soutěže bylo: Červená.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Eliška Murasová
16.6.2021 12:31
Eli, skvělý nápad s barvou červenou, moc pěkné a zajímavé fotky, potěšila jsem se!
Vladislava Dejmková
14.6.2021 10:46
Také jsem se snažila přispět fotkami do jedné soutěže, kde bylo téma “červená”, ale zdaleka jsem neměla tolik zajímavých napadů. Červenou mám ráda, zrovna jsem to napsala do komentáře u článku o nebeské modré.
Eva Mužíková
14.6.2021 00:20
Krásné fotky Eleno. Po prohlédnutí jsem se zamyslela, proč červená barva nepatří k mým oblíbeným v oblečení. Vždyť je tak koukavá, asi bych si měla alespoň jeden červený kousek koupit.
Blanka Lazarová
13.6.2021 21:29
Barva je zajímavé téma na soutěž a hned mě napadlo jak jste dopadla. Tak teď už to vím a vůbec se nedivím. Fotíte fakt dobře. Některé věci by mě vůbec nenapadly, že se dájí tak nápaditě vyfotit. A " vo tom to je ". Červenou mám i nemám ráda. Jak na čem. Ale v každém případě ji mám spojenou s rudými růžemi a vlčími máky, které mám ráda. :-)
Elena Valeriánová
13.6.2021 19:27
Martino, to Nalezené zátiší byla první fotka, kterou jsem na téma Červená pro tu soutěž vyfotila. Dobré na tom je, že to bylo doma na dvoře u sousedovic garáže.
Elena Valeriánová
13.6.2021 19:11
Děkuji vám všem. Aničko Č., já jsem všechny fotky nafotila v prvních červnových dnech. Nehledej v archivu, je zábavné objevovat nové cíle. Těším se na tvé fotky.
Naděžda Špásová
13.6.2021 19:02