Není řetězec jako řetězec aneb závody pokladních se zákazníky
FOTO: autorka

Není řetězec jako řetězec aneb závody pokladních se zákazníky

17. 12. 2020
Hodnocení:
(5 b. / 7 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Josef Skřivanec
No pokladní jsou tlačeny do prohledávání a musí i kontrolovat tašku zavěšenou na háku košíku zda je z prodejny. Kolikrát chodili tajně jiní zaměstnanci s oblastním testovat "průjezdy" zda si pokladní všimne věcí v košíku a zda nalezne vakuovaný salám pod bednou s pivem. Pokud se průjezd povedl tak pokladní měla problém a musela do jiné pobočky provést obdobnou věc s oblastním a následně vypomáhat v jiné provozovně (tam kde nikdo nechtěl a noví zaměstnanci po tejdnu zdrli.).
Jasmina Fatima
V jednom nejmenovaném velkém obchodním řetězci jsem vždy dostávala 1 kasu. To pro mě znamenalo Markova rychleji než nejrychlejší vlak světa. Jinak manažer začal řvát, že není výkon. Každý měsíc jsme dostali od nejvyšších z vedení papír s rychlostí. Kdo nebyl v první 5 a neudržel se tam byl víte kde. Pak jim to dávali sežrat tou nejhorší prací a jednali s vámi až hrůza. Když jste se ozvali hned vás vedoucí posílal na testy na drogy či jednal arogantně. Když jste se mu vysmali už jste svůj postoj museli vydržet. Taky k nám jezdili že zahraničí a ty ženský měli velký desky a stopky a stopovali každý nákup, jak rychle jsme to namarkovali a zakaznik uklidil.
Jitka Mošovská
Na požádání zpomalí.
Jaroslava Kleinová
tedy-ano, chápu že u pokladny je fofr, ale nechápu, že nenechají jednoho zákazníka narovnat věci zpět-tedy ty věci, které mu doslova házejí..a potom vlastně hlavně v Penny-tam moooc vadí čtečka jejich karet, není prostor pro to vzít si nákup, jooo, já to ještě stíhám si odebírat odhazovaný sortiment, ale fakt se mi to vůbec nelíbí.
Marie Doušová
Také se snažím si nakoupené zboží naházet do košíku a pak ,někde v ústraní dát do tašek.Ráda mám také malé obchůdky, kde si v klidu vyberu zboží a promluvím s prodavačkou. Vždy prohodím několik povzbuzujících slov a odezva je vždy kladná.
Jitka Mošovská
V supermarketech jsou nastavena pravidla pro pokladní a ty musí dodržovat. Jde o přesnost a rychlost. Ve špičce odbavit i několik stovek zákazníků, nesmí se tvořit fronty.
Eva Haltufová
Mým příspěvkem si samozřejmě nestěžuji, jen jsem tak trochu zavzpomínala, jak se nakupovalo dříve a že krámky se smíšeným zbožím na vesnicích měly své kouzlo. Příspěvek měl název Není řetězec jako řetězec, dovětek o závodech tam asi, bohužel, doplnil kdosi z redakce.
Hana Šimková
Já si to dávám zpátky do košíku a teprve venku si to nakládám do tašek. Všechno se dá řešit, hlavně, že máme do těch košíků co dávat.. Nevím kdo by se na Vás cpal se svým zbožím, když musíte mít odstup. Tak nevím, ale takové problémy se mi zdají malicherné. Proč by se měla pokladní usmívat, když nemá důvod? Hlavně, že není na Vás protivná. Každý má dnes všeho po krk, tak vydržte a zbytečně si nestěžujte.
Marie Faldynová
Ten všudypřítomný spěch je náročný pro nás i pro prodavačky, také se snažím si nákup srovnat abych něco nerozmačkala, kontrolovat co namarkovali je také užitečné. Oba moji rodiče prodávali, ale s dnešní dobou se to nedá srovnat.
Daniela Řeřichová
Jako bych byla na Vašem místě! Pokladní lituji, mají to opravdu hodně těžké, a to nejen v této divné době. Pokud to jde, také využívám scaner nebo samoobslužné pokladny. V prodejně v obci, kde máme chalupu, je nákup příjemná společenská záležitost.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden

Tento týden se budeme ve vědomostním kvízu věnovat vážné hudbě. Jak dobře ji znáte? To uvidíme...

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

20%