Tepláky nebo šaty? Domácí  oblečení je v centru pozornosti
Ilustrační foto: ingimage.com a pinterest.com

Tepláky nebo šaty? Domácí oblečení je v centru pozornosti

27. 4. 2020

Provozovatelé internetových obchodů hlásí, že se výrazně zvyšuje zájem o domácí oblečení. Tedy o pohodlnou módu. Je to jeden z dopadů pandemie, kdy lidé tráví většinu dní doma. Ale je to také příležitost uvědomit si, jak hodně se změnil styl domácího oblékání.

móda
Hodnocení:
(4.7 b. / 9 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Zdenka Soukupová
Doma nosím starší (nikoli roztrhané) dříny a triko. Cítím se v tom dobře. Před léty se nosily také jakési "domácí obleky", které mi připadaly jako trochu jiný typ pyžama. Nelíbilo se mi to a nikdy jsem to nenosila.
Dana Procházková
Podobně jako paní Danka, nosím legíny s delší halenou nebo domácí šaty.
Danka Rotyková
Nosím doma to, co mně v tu chvíli vyhovuje. V chladnějším období různé domácí kalhoty s halenou nebo tričkem. Když je mi teplo, vezmu si raději pohodlné šaty z úpletu. Zástěry nenosím, i když uznávám, že jsou praktické.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 18. týden

Od 5. dubna se otevřely dveře pro návštěvníky hradů a zámků ve správě Národního památkového ústavu. Tématem vědomostního kvízu tohoto týdne budou právě státní hrady a zámky.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

20%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%