Fotohádanka:  K čemu slouží nebo sloužily?
Foto: autorka

Fotohádanka: K čemu slouží nebo sloužily?

21. 4. 2020

Kdo uhodne, k čemu slouží nebo sloužily čtyři muzejní exponáty? Ke každému obrázku jsem připravila nápovědu.

Obrázek č. 1: Lidé se radují létu a včelky květu.

Obrázek č. 2: Častá pírka, hotová dírka.

Obrázek č. 3: Jediný pohár spláchne tisíc chmur.

Obrázek č. 4: Jaký kroj, tak se stroj.

Rozluštění naleznete v diskuzi u článku. Přeji příjemnou chvilku při luštění.    

Fotohádanky
Hodnocení:
(5 b. / 11 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Zuzana Pivcová
No, tady jsem coby velkoměstské děvče úplně vedle. Jedno je snad nějaký vinařský lis, ale jinak nevím ani s nápovědou. A jsem docela zvědavá.
Hana Rypáčková
Perníkové formy...

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 12. týden

Vědomostní kvíz tohoto týdne bude určen zejména milovníkům poezie. Ale nebojte se, i ti, kteří poezii moc neholdují, si s otázkami jistě poradí...

AKTUÁLNÍ ANKETA

Digitalizace postupně prostupuje všemi státními úřady. Jak jste na tom vy - využíváte možnost vyřizování nejrůznějších žádostí on-line (pomocí počítače či mobilu), anebo raději navštěvujete úřady osobně?

Pokud to jde, vyřizuji vše "on-line"

20%

Snažím se vyřizovat věci "on-line", ale ne vždy se mi to daří

21%

Nevím, neumím na to odpovědět

20%

Mám radši osobní vyřizování záležitostí na úřadech

19%

On-line nevyřizuji nic, je to pro mě složité

21%