Ilustrační foto: pixabay.com
Neděle 12. dubna: Co by vám nemělo uniknout
12. 4. 2020Otevření hranic Česka není otázka týdnů ani měsíců, uvedl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch. Cestování by podle něj vláda mohla případně v budoucnu povolit do jednotlivých zemí podle toho, jaká v nich bude situace kolem šíření koronaviru.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Věra Ježková
12.4.2020 09:35
Honzo, děkuju. Dnes jsem na Seznamu viděla fotografii, jak se na chodníku v Praze válí použité jednorázové roušky a rukavice. Fujtajbl nebezpečný. Františku, souhlasím s tebou.
František Matoušek
12.4.2020 09:01
Krok k otevření restaurací a barů by si měla vláda hodně rozmyslet. Stejně tak nástup dětí do škol. Jinak díky za stručný přehled informací.
Jan Raška
12.4.2020 07:44
Ahoj Věro, je to možné. Viděl jsem někde zprávu, že od začátku karantény zaznamenali policisté v Praze cca 10 000 porušení těchto nařízení. To ale neznamená, že tolik lidí chodilo bez roušky, většina z nich jsou případy, že ji v danou chvíli neměli nasazenou, anebo že v danou chvíli byli lidé ve větší skupině apod.
Soňa Prachfeldová
12.4.2020 07:34
Díky, na tyhle Velikonoce nezapomeneme , kéž by už i u nás došlo ke vskříšení.
Věra Ježková
12.4.2020 07:24
Honzo, díky. Včera jsem zaslechla v televizi zprávu, že v Praze přistihli policisti za den 600 lidí, kteří porušovali pravidla karantény. To se mi zdá moc; kdyby 60, ale 600? A jestli je to pravda, je to hodně blbý.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek