Když jdete k zemi

Když jdete k zemi

27. 11. 2019
Můj příběh
Hodnocení:
(5.1 b. / 10 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Marie Novotná
Také jsem měla zážitek s ,,opraveným" letadlem.Hned při mém prvním letu.Je to adrenalin spojený s cestovní horečkou.Věřím,že ani jeden kapitán nepoletí s poruchou a proto věřím na osud.Stane se ,co stát se má.Jsou to nervy,ale to je život.Je hezké a dramatické to číst a ještě víc to muselo být v reálu.Díky za článek.
Karel Hyndrák
Letiště Korfu má jednu z nejkratších drah (234 m) a dráha končí v moři. Velká letadla tam nerada létají, neboť přistání je obtížné.
Soňa Prachfeldová
Určitě jsou taková zdržení velká hra na nervy a skutečně je nejlepší věřit kapitánovi a posádce, protože oni by vědomě s poruchou neletěli dál.
Zdenka Jírová
Nejen s letadlem se můžete dostat do potíží s návratem. Před pár lety jsme byli s manželem v Chorvatsku a měli jsme odjíždět asi ve 12 hodin v poledne autobusem. Nakonec jsme odjížděli ve 2 hodiny ráno , protože smluvená autobusová firma během naší dovolené zkrachovala a my museli čekat, až přijede náhradní autobus, který nevěděl, kde přesně jsme a několik hodin bloudil. Mělo toí ale jedno pozitivum - namísto v noci, jsme Rakouskem projížděli ve dne a mohli si Alpy i jejich horské vesničky prohlédnout za dne.
Elen Zajíčková
Krásný večer ! 32 let jsem pracovala v letectví , a na palubách letadel brázdila nebe nad většinou kontinentů. Věřte, že situací podobných , složitějších i méně složitých , jako tato, jsem zažila bezpočet. Zkušenosti s lidmi všech národností mám dostatečnou. Český turista z charterového letu je ale unikát. Nebudu rozvádět, protože většina charterových letů byla, a určitě stále je v pohodě. Ale i já jsem zažila, když se sešla parta, podobná té "vaší". Můžu vás ubezpečit, že jestli posádka česky mluví nebo ne, jsou to především lidé, kteří stejně jako cestující, se chtějí ve zdraví vrátit domů. Naše česká specialita je , že kdo nemluví česky , ten nemá naší důvěru. A někdy to velmi nevybíravým způsobem dáváme najevo. Letecký personál všech společnosti je stejně dokonale vyškolený. Musí absolvovat předepsané vzdělání, trenažery a neustálá školení a přezkušování. Je to nekonečný vzdělávací proces. Jsou držitelé mezinárodní licence, stejné pro všechny letecké společnosti. Samozřejmě ,kvalifikace záleží od i profese a postavení jednotlivých členů posádky. Takže kapitán je ,, je kapitán." a je zodpovědný za vše. Jak se asi musel cítit ten váš , řecký kapitán, který se nedomluví , protože Češi anglicky většinou nemluví ( to není výtka, ale realita, která se ale stále vylepšuje). ??? Bude fajn, když se zbavíme naší " české malosti" a pochopíme, že jsme součástí velkého světa. Vždyť konečně i naše děti dnes můžou studovat v zahraničí , jezdit po světě , a všichni se z toho těšíme. Naše děti taky budou chtít být ve světě jako doma a cítit respekt. V letectví jsou lidé tak víc propojení se světem odjakživa a bude fajn, když se co nejdřív zbavíme naší " malosti" a staneme se součástí velkého světa. A s tím souvisí i naše důvěra v ostatní lidi. Navíc v letadle se stáváme členem letecké rodiny, a je dobře, když si let užijeme . A k tomu patří především důvěra posádce. Tam nahoře jste všichni společně. a všichni věříte, že bezpečně. Přeji krásné a bezpečné lety všem.
Zuzana Pivcová
Při svých cestách jsem asi třikrát zažila, že letadlo (na otočku) pro nás ani nepřiletělo, protože mělo závadu. Že bychom museli nouzově přistát, tak to ještě ne. Je to těžké posoudit, na jednu stranu se těm lidem zase tak úplně nedivím. Když vidím ten dokumentární seriál Největší letecké katastrofy... Zrušený let jsem zažila, když jsem kdysi o víkendu letěla z Bruselu domů. Musela jsem přes Mnichov. Tam jsem však zjistila, že návazný let Mnichov-Praha se kvůli špatnému počasí ruší. Z toho letadla jsem takhle skončila jediná. Ještě, že jsem se domluvila. Dostala jsem od Lufthansy hotel Kempinski na letišti s večeří a snídaní.
Oldřich Čepelka
Věro, ano, chyba. počítal jsem nejdřív jen těch 1500x180, ale pak si našel, že by snad byl nárok na 250 eur za jednoho, takže to mělo být 180 cestujících x 250 eur x 25 Kč/euro = 1.125.000 Kč. A napsal jsem tento výsledek, ještě pořčítáno přes palec, tak nepřesně, psal jsem "necelých" 1,2 mil. Ale 5 už neletělo, takže dokonce jen 1.093.750 Kč. No jwe to jen teoretický výpčoet, samozřejmě. Ale někdo možná si zažádal a dostal...
Dana Puchalská
Zažila jsem 16 hodinové čekání na letadlo v opravdu rozpálené a rozhádané společnosti lidí v letištní hale. Bylo to nepříjemné. Jediný kdo se z nastalé situace radoval, byl prodavač ve stánku. Vyprodal všechno co měl a ještě nám pouštěl hudbu, abychom měli lepší náladu. Kompenzace se nekonala, pouze nám CK dodala nějaké bagaty a vodu. Přiletěli jsme všichni tak zničení jako bychom nebyli na dovolené, ale na cestě v liduprázdné divočině.
Věra Lišková
Asi jsem štoura, ale nevychází mi počty. 1500 krát 180 je 270 tisíc, kde se vzal ten milion ? Jinak jsem ráda, že jste v pořádku doletěli.
Hana Nováková
Snad bych ani o takový zážitek nestála, s letadlem to bývá těžké, jen když to dobře skončí. Hezky napsané

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden

Tento týden se budeme ve vědomostním kvízu věnovat vážné hudbě. Jak dobře ji znáte? To uvidíme...

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%