Josef Fousek s ženou Jarmilou. FOTO: archiv redakce
Josef Fousek: I samota je krásná, ale musíš mít někoho, komu o ní vyprávíš
8. 11. 2019Písničkář, básník, textař, spisovatel, cestovatel, fotograf. Uspořádal přes padesát výstav, napsal na třicet knih. Vystupoval v divadle Semafor, napsal text slavné písně "Až mě andělé", kterou zhudebnil a nazpíval Petr Spálený.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Eva Buchtelová
14.11.2019 08:59
Krásně napsáno,bečím když to čtu.To se nedá přirovnat k tomu co se dá přečíst na různých diskuzích.To je pohlazení na duši.
Jana Kollinová
9.11.2019 12:40
Dodatečně jsem se podívala na fotografie pod článkem. Při pohledu na fotografii pana Fouska s manželkou, na fotografii se psem, který se s bezvýhradnou oddaností a láskou dívá do očí "pána", vidím kouzlo osobnosti v té nejčistší formě.
Jana Kollinová
9.11.2019 12:39
Dodatečně jsem se podívala na fotografie pod článkem. Při pohledu na fotografii pana Fouska s manželkou, na fotografii se psem, který se s bezvýhradnou oddaností a láskou dívá do očí "pána", vidím kouzlo osobnosti v té nejčistší formě. co je to láska k
Hana Polednová
8.11.2019 22:27
Krásný rozhovor s Pepou Fouskem. Mám jeho humor moc ráda a přeji mu hodně zdravíčka do dalších let. Mimo jiné, zmiňovaná píseň doprovázela na poslední cestě mého manžela, který ji také miloval.
Antonín Nebuželský
8.11.2019 19:55
I my, dědci 70-80+,co spolu mluvíme, máme rádi Pepu a přejeme mu hodně sil a invence, do dalších let.
Dana Puchalská
8.11.2019 18:46
Děkuju za moc zajímavý rozhovor. Pepu Fouska a jeho humor i písně mám opravdu ráda.
Soňa Prachfeldová
8.11.2019 17:17