Auta na penzi by měla být předně spolehlivá. Máme pro vás tipy
FOTO: Garáž.cz

Auta na penzi by měla být předně spolehlivá. Máme pro vás tipy

2. 9. 2019

Když kupujete auto, očekáváte hlavně jeho vysokou provozní spolehlivost a minimum nutných investic v budoucnosti. To je u nového auta zpravidla celkem jednoduché splnit.

Seznam
Autor: Redakce
Hodnocení:
(5.3 b. / 3 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Valerie Polášková
Určitě souhlasím. Pár měsíců zpět jsem tátovi pomáhala vybírat nové auto. Už je to starší člověk a celý život měl škodovky, takže si nakonec vybral Fabii. Byla nám doporučena právě z toho důvodu, že je to jedno z nejspolehlivějších aut na trhu. Sama jsem také Fabii měla a byla jsem s ní spokojená. Jen párkrát jsem s ní měla problém, ale vždycky se mi o ni dobře postaral tento autoservis Jičín: https://autaxservis.cz/
František Klapal
Právě tu Octavii si teď nedávno koupil můj táta. Prý je s ní zatím naprosto spokojený. Na občasné ježdění je podle mého názoru ideální. Kupoval si ji přes inzerát a co se týče stavu auta, tak naštěstí víceméně vše bylo v pořádku. Jedinou výjimkou byly pneumatiky. Ty jsem mu na auto objednával nové z https://www.pneuok.cz/
Patrik Poula
Spolehlivá auta by měla být pro všechny, nejen pro seniory. Nikdo nechce neustále řešit rozbité auto. Já mám ještě poctivou Fabii, na které se skoro nemá co rozbít :-) . Největší vymožeností, kterou u ní mám je totiž vystřelovací klíč, který jsem si objednal z https://www.auto-klic24.cz/ a když ho neztratím, tak se mu podle mě nemá co stát :-) .
Mirek Hahn
Kupovat si ojeté auto na důchod generuje poměrně značné riziko, že si pořídíme bezednou pokladničku. Většinu aut majitelé prodávají právě v okamžiku (a z toho důvodu), kdy očekávají skokový nárůst servisních nákladů - filtr pevných částic, EGR ventil, tlumiče, brzdy, baterie atd. Bývá to u vozů nižší střední třídy cca kolem 150ti až 180ti tisíc najetých kilometrů. Při koupi ojetiny je třeba počítat s dalšími náklady i několik desítek tisíc korun, pokud chceme dosáhnout nějaké spolehlivosti a delší životnosti vozu.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden

Tento týden se budeme ve vědomostním kvízu věnovat vážné hudbě. Jak dobře ji znáte? To uvidíme...

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%