Ilustrační foto: pinterest.com
Dekorace pro pozdní léto
1. 9. 2019Procházka kolem posečeného pole, v lese či kolem rybníka může na konci léta přinést hodně překvapení. Stačí se jen dívat, zapojit fantazii a pak si doma udělat trochu času. Dekorace z toho, co příroda nabízí v tomto čase, jsou půvabné a tak trochu nostalgické.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Ingrid Lafantová
13.2.2025 19:46
Vždycky jsem si říkala, že ručně vyráběné dekorace nejsou nic pro mě. Obdivovala jsem kreativitu ostatních, ale nikdy jsem se do toho nepustila s nadšením. Až v poslední době jsem objevila pár jednoduchých technik, které mě překvapivě baví, a dokonce jsem byla spokojená s výsledkem. Přesto musím uznat, že nic se nevyrovná pocitu, když si pořídíte opravdový umělecký kousek nadčasového charakteru. Nedávno jsem objevila nádherný historický obraz na www.antikart.cz a musím říct, že ten opravdu předčil všechna moje očekávání. Nejenže vnesl do interiéru eleganci a jedinečnou atmosféru, ale vím, že jeho hodnota jen poroste.
Dana Puchalská
1.9.2019 15:38
Moc hezké a inspirativní. Ale jak píše Marcela ve městě se tyto přírodniny za slušnou sumu sehnat nedají.
Marcela Pivcová
1.9.2019 15:21
Inspirace pro tvorbu jsou pěkné, jenom pro někoho nebude právě snadné sehnat vhodný a kvalitní materiál. Do přírody to nemají všichni blízko a ve městě jsou suché a různě upravené přírodniny dost drahé.
Jana Šenbergerová
1.9.2019 12:47
Všechny uvedené dekorace se mi moc líbí. Asi si něco takového přídím ke vchodu do bytu, místo tam je. Zatím ho zdobí kalendář s komentáři Louisy Hay.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz