Rozluštění hádanky

Rozluštění hádanky

27. 5. 2019
Fotohádanky
Hodnocení:
(4.6 b. / 9 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Soňa Prachfeldová
Pro mě je to nádherná jarní kytka, letos jsem viděla v FL záplavu fialových tulipánů, pokusím se sehnat cibulky.
Lidmila Nejedlá
Já v tom vidím vnitřek květu tulipánu s pestíky a bliznou.
Jana Šenbergerová
Vlaďko, nejsem odborník, ale při psaní jsem vyhledala spoustu zajímavých informací o tulipánech. Na jejich základě si troufám tvrdit, že vy neděláte žádnou chybu. Za barevné mutace mohou viry, které napadají cibulky a pronikají do jejich buněk. Když nejsou tulipány řádně prošlechtěné, snadno zdivočí.
Alena Vávrová
Také mám ráda tulipány. Čistě bílé, štíhlé kalichy s ostře špičatými okvětními lístky jsem viděla na výletě ve Vysokém nad Jizerou a moc se mi líbily.
Zuzana Pivcová
Znalkyně přírody nejsem, i když ji mám ráda a obdivuji ji. S tulipány se vlastně nejčastěji setkávám jen s řezanými, a ty záhy opadají. Proto se o nich ráda alespoň něco dozvídám.
Dana Puchalská
Tulipány mám moc ráda. Jednou, až se situace uklidní, bych ráda zajela do Holandska.
Libor Farský
Velmi zajímavé.
Vladislava Dejmková
Mám na zahradě více druhů tulipánů, ale barvy se mísí mezi sebou. Dokonce se objevily červeno-bílé pruhované tulipány, ale bílé jsem nikdy neměla. Je to zajímavé, ale nové druhy, které si občas přikoupím, časem "zdivočí". Dělám něco špatně?

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

• Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel