Ilustrační foto: pixabay.com
Pacientský příběh: Umělý vývod ji vrátil do života
7. 4. 2019Miluje lyže, moře a má velkou rodinu. Pracuje jako zdravotnická konzultantka a baví ji to. Nicméně kupa problémů, které musela za posledních dvacet let zdolat, dosahuje výšky Mount Everestu.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Dana Puchalská
9.4.2019 06:08
Článek jsem četla. Ale musela jsem si četbu rozdělit na několik dílů. Šel mi z toho mráz po zádech. Moje bývalá kolegyně tuto bitvu před 30 lety bohužel prohrála. Bylo jí 35 let. Je víc než dobře, že medicína pokročila. Držím palce a smekám pomyslný klobouk.
Zuzana Pivcová
8.4.2019 10:06
Jednu statečnou tu na portálu také máme, vyprávěla nám to před lety, ale nebyla samozřejmě tak mladá jako paní z tohoto příběhu. Vážím si nesmírně každého, kdo dokáže takhle žít, včetně jeho blízkých.
Soňa Prachfeldová
7.4.2019 23:26
Teď jsem takový silný příběh četla s pohnutím. Měla jsem velmi dobrou známou, která už bohužel není mezi námi, měla také umělý vývod a byla nesmírně statečná. A lidé co jsou poměrně zdraví se utápí v žabomyších válkách a malichernost ech. Rodina a pud sebezáchovy, touha žít dokáží někdy udělat divy.
Oldřich Čepelka
7.4.2019 20:25