Ilustrační foto: ingimage.com
Pečujete o těžce nemocného partnera? Nepřeceňujte své síly
12. 1. 2018Co je lepší? Být silný a zvládat těžké rodinné situace v pozici toho, který vše řeší bez pomoci? Nebo naopak o pomoc volat a říct na rovinu: Tohle nedám, to je na mě moc? Toto dilema se často objevuje, když v rodině někdo vážně onemocní.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Hana Práglová
13.1.2018 19:15
S partnerem jsme zatim k naší obousteanné radosti v pořádku.Ake mēla jsem v nemocnici maminku.Potřebovaka kyslík,péči....Když jsem řekla lékařce,že to doma nezvládnu-taky jsem se necítila dostatečnė dobře- a musela by být u nás v bytė,tak mi odpovědēla,že to nechápe,protože kdysi vydlelo spolu v bytē spousta lidí a nikomu to nevadilo...Byly to špatné chvilky..m
Alena Vávrová
13.1.2018 09:13
Maruško F., tak toto říkala už i moje maminka, když měla v péči svoje rodiče, a měla bohužel pravdu. A já jsem měla ve svém neštěstí štěstí, že manželova nemoc postupovala velice rychle. Ale i tak jsem se hodně vydala ze sil a následky se dostavily. Tehdy opravdu nebylo na koho tu péči delegovat.
Jana Šenbergerová
12.1.2018 17:04
Zažívala jsem to 11 let, z toho půl roku natvrdo. Hodně mi pomáhala kamarádka. Nelituji toho, že jsem si nechala manžela ležáka doma, i když jsem málem odešla s ním, protože mě postihl infarkt. Nevnímala jsem péči o něho jako nějaké omezení, spíš jako kus života těžšího a složitějšího, ale v mnohém i přínosného. Určitě mu bylo doma líp. Pokud může člověka někdo vystřídat, je to určitě dobře. Pomoci bych se nebránila.
Marie Foltýnová
12.1.2018 15:50