Ideální zákazníci? Padesátníci a starší
Ilustrační foto: ingimage.com

Ideální zákazníci? Padesátníci a starší

11. 12. 2017

Obchodníci a tvůrci reklam si nepřetržitě lámou hlavy, na koho takzvaně zacílit. Zkoumají, jací lidé nejvíce utrácejí a za co. Jací lidé jsou věrní zákazníci, jaké značky kdo preferuje. A čím dál častěji docházejí k závěru, že jejich byznys právě prochází obrovskou změnou.

senioři
Hodnocení:
(5 b. / 8 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Mirek Hahn
Sluší se připomenout, že téma článku ani tak neukazuje na snahu producentů udělat něco pro seniory, jako spíš co nejvíc nám toho prodat, utržit naše peníze a vydělat. Prostě jen orientace marketingu na další cílovou skupinu :-) Ukazuje se, že senioři začínají mít našetřeno, mají tedy kupní sílu a co si budeme nalhávat, poměrně snadno podléhají reklamní masírce.
Libuše Křapová
Při čtení tohoto článku jsem si řekla - bylo na čase. Konečně. Teď aby to ještě pochopily firmy, úřady, další instituce, a hlavně ti mladší občané této republiky. A rovněž někteří mí vrstevníci, protože občas také slyším, když mluví o sobě - už to nepotřebuji, už to nechci, a nebo když se obrací ke mně - stojí ti to za to? Ano, i v mém věku mi záleží na tom, jak prožívám svůj čas a za co utrácím své peníze.
Dana Tomanová
Těší mne, že i vývojáři konečně pochopili, jak důležitý je určitý komfort pro určitou věkovou kategorii lidí. Také jsem si vybírala auto podle toho, jak je pohodlné, praktické, má jednoduchou obsluhu, velký zavazadlový prostor a jak se v něm cítím....nemám Škodovku, ty se moc kradou.
Věra Ježková
Nemám řidičák, auta rozlišuji pouze podle barev. Slovo „dožít“ mě v uvedené souvislosti nikdy nenapadlo. Podle svých možností si koupím, co potřebuji a/nebo co mi udělá radost.
Zuzana Pivcová
Rozhoduji se podle toho, jestli něco opravdu potřebuji nebo se mi něco vnitřně opravdu líbí, že cítím, že by mi to přineslo radost. Nikdy neuvažuji, že to už pro mě není nebo že tohle už nestojí za to, že tohohle si už neužiju. To bych si vlastně sama naprogramovala krátkou budoucnost.
Jarmila Komberec Jakubcová
Souhlasím s autorkou článku. I my dříve narození potřebujeme mít funkční věci. Ať už je to dobře fungující auto či pračka, mobil a jiné vybavení domácnosti. Slovo "dožít" u mně neexistuje. Dokud žiji chci se obklopovat hezkými věcmi a žít plnohodnotný život se vším co k němu patří.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 19. týden

Tento týden si ve vědomostním kvízu budete moci otestovat své vědomosti z historie a zeměpisu.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%