
Ilustrační foto: pixabay.com
Ach, ta reklama
25. 7. 2016
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Radovan Cakl
25.7.2016 23:15
Nezbývá než s článkem souhlasit. Některé TV reklamy pobaví, jiné si říkají o přepnutí. Horší je, že u hodně stanic se reklamy překrývají, takže není kam přepnout. Na poštovní schránce cedulka LETÁKY NE! funguje dobře. Před časem, než jsme se rozhodli pro pravidelné příspěvky nadaci Dobrý anděl, jsme přispěli na 2 nadace. Od té doby stále chodí žádosti o příspěvek s dárkem. Podle pošty zrušení doručování je možné jen tak, že nebudou doručovat žádnou poštu na uvedené jméno. Prostě Kocourkov :-(
Jana Šenbergerová
25.7.2016 22:48
Všimla jsem si, že teď, když jsou tu děti, mi reklamy vadí mnohem víc, než když tu nejsou. To reklamy vůbec nevnímám. Líbí se mi, jak sis hezky posteskla nepochybně i za mnohé z nás. Je to daň za konkureční prostředí.
Elena Valeriánová
25.7.2016 22:05
Máme taky na schránce "letáky nevhazovat" a tak nám je položí na botnik pod schránkou. A nebo na schody před vchodem. Programy se přepnou lehce a jaké překvapení, Jarmilko, i tam běží reklama!
Květoslava HOUDKOVÁ
25.7.2016 21:58
TV reklamy jsou doporučením, co nekupovat a celebrity za peníze odkecají cokoliv. Reklamní tisk nám v Pečováku není cpán do schránek, ale pokládán na určené místo. Co lidi nerozeberou, tak 1x/týdně beru do tašky pro sběr. I spoluobyvatelé -pokud chtějí- mi na práh bytu dají přečtený tisk - rovněž pro sběr. Do koše trojkolky se vejde hodně, sběrna je blízko a tak se nikde nic neválí - máme pořádek.
Zuzana Pivcová
25.7.2016 20:02
Reklamy jsou nechutné a mnohdy stupidní, ale vždy perfektně cílené na tu skupinu obyvatel, u níž je největší předpoklad, že se třeba momentálně dívá na pořad běžící v TV. Děti nevyjímaje. Takové ty výkřiky typu To musíš mít! nebo Nasbírej je všechny!, ty udělají v dětské hlavě pěkný kolotoč. K tomu slouží i použití správného slangu, např. na automatu na Colu a další nápoje je u nás nápis Zacvakni to kartou, kámo! Za sebe je mi to jedno, nezajímá mě to, ale u dětí a mládeže mě to štve! Dobře, žes tu uvedla i ty spousty spotřebovaného papíru, člověk nemá přehled, tedy já ne.
Jarmila Komberec Jakubcová
25.7.2016 19:57
Reklamy bohužel jsou a budou. Velké firmy vynakládají většinou cca 2% ze svého zisku na propagaci svých výrobků. K tomu také reklama slouží a je její smyslem. Jako grafička jsem také v reklamním průmyslu pohybovala a reklamy jsme dělaly i za minulého režimu. Jenže byly trochu jiné a nebylo jich tolik - viz Pan Vajíčko. A když se nám reklamní spoty nelíbí, stačí přepnout telku na jiný program a co se týče reklamních letáků - mně domů nechodí žádné. Na schránce mám upozornění "Letáky nevhazovat".A funguje to.
Karel Boháček
25.7.2016 17:16
..je to odporné, neintimní a lhavé. Zvláště reklama v historických centrech.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek
- Nejnovější komentáře k vašim článkům
- Nové vzkazy od přátel
- Nové žádosti o přátelství
JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí.
Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 16. týden
Asi nebudete překvapeni, když tématem vědomostního kvízu tohoto týdne budou "Velikonoční zvyky a tradice."
AKTUÁLNÍ ANKETA