Ach, ta reklama
Ilustrační foto: pixabay.com

Ach, ta reklama

25. 7. 2016
reklama televize
Hodnocení:
(4.2 b. / 10 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Radovan Cakl
Nezbývá než s článkem souhlasit. Některé TV reklamy pobaví, jiné si říkají o přepnutí. Horší je, že u hodně stanic se reklamy překrývají, takže není kam přepnout. Na poštovní schránce cedulka LETÁKY NE! funguje dobře. Před časem, než jsme se rozhodli pro pravidelné příspěvky nadaci Dobrý anděl, jsme přispěli na 2 nadace. Od té doby stále chodí žádosti o příspěvek s dárkem. Podle pošty zrušení doručování je možné jen tak, že nebudou doručovat žádnou poštu na uvedené jméno. Prostě Kocourkov :-(
Jana Šenbergerová
Všimla jsem si, že teď, když jsou tu děti, mi reklamy vadí mnohem víc, než když tu nejsou. To reklamy vůbec nevnímám. Líbí se mi, jak sis hezky posteskla nepochybně i za mnohé z nás. Je to daň za konkureční prostředí.
Elena Valeriánová
Máme taky na schránce "letáky nevhazovat" a tak nám je položí na botnik pod schránkou. A nebo na schody před vchodem. Programy se přepnou lehce a jaké překvapení, Jarmilko, i tam běží reklama!
Květoslava HOUDKOVÁ
TV reklamy jsou doporučením, co nekupovat a celebrity za peníze odkecají cokoliv. Reklamní tisk nám v Pečováku není cpán do schránek, ale pokládán na určené místo. Co lidi nerozeberou, tak 1x/týdně beru do tašky pro sběr. I spoluobyvatelé -pokud chtějí- mi na práh bytu dají přečtený tisk - rovněž pro sběr. Do koše trojkolky se vejde hodně, sběrna je blízko a tak se nikde nic neválí - máme pořádek.
Zuzana Pivcová
Reklamy jsou nechutné a mnohdy stupidní, ale vždy perfektně cílené na tu skupinu obyvatel, u níž je největší předpoklad, že se třeba momentálně dívá na pořad běžící v TV. Děti nevyjímaje. Takové ty výkřiky typu To musíš mít! nebo Nasbírej je všechny!, ty udělají v dětské hlavě pěkný kolotoč. K tomu slouží i použití správného slangu, např. na automatu na Colu a další nápoje je u nás nápis Zacvakni to kartou, kámo! Za sebe je mi to jedno, nezajímá mě to, ale u dětí a mládeže mě to štve! Dobře, žes tu uvedla i ty spousty spotřebovaného papíru, člověk nemá přehled, tedy já ne.
Jarmila Komberec Jakubcová
Reklamy bohužel jsou a budou. Velké firmy vynakládají většinou cca 2% ze svého zisku na propagaci svých výrobků. K tomu také reklama slouží a je její smyslem. Jako grafička jsem také v reklamním průmyslu pohybovala a reklamy jsme dělaly i za minulého režimu. Jenže byly trochu jiné a nebylo jich tolik - viz Pan Vajíčko. A když se nám reklamní spoty nelíbí, stačí přepnout telku na jiný program a co se týče reklamních letáků - mně domů nechodí žádné. Na schránce mám upozornění "Letáky nevhazovat".A funguje to.
Karel Boháček
..je to odporné, neintimní a lhavé. Zvláště reklama v historických centrech.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 16. týden

Asi nebudete překvapeni, když tématem vědomostního kvízu tohoto týdne budou "Velikonoční zvyky a tradice."

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

20%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

20%

Vitamíny

19%