FOTO: archiv autorky
Soutěž: Můj filmový příběh - poprvé s foťákem
15. 3. 2016
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Olga Štolbová
17.3.2016 08:58
Hanko, krásný koník, vlastně kůň. Jako všichni přede mnou - FOTKY, FOTKY. Ráda s tebou půjdu na lov, napiš kdy a kde. *****
Naděžda Špásová
16.3.2016 22:58
Hanko, plně vás chápu. Na základce jsem chodila do fotografického kroužku. Pak jsem na spoustu let ustrnula. Nechávala jsem se jen fotit. K 60. narozeninám jsem dostala svůj vlastní digi foťák a od té doby je můj stálý společník. No, a když jsem se zaregistrovala na íčku, je se mnou pořád.
Hana Rypáčková
16.3.2016 20:17
Já tedy začala pozdě. vždy měl k foťáku blíž muž, ale půjčoval si Flexaretu v práci, později kamarád fotil i zapůjčil .To jsme se na cestách o něj strachovali a raději jezdili bez .Každé deko dobré. První náš byl po revoluci Olympus na papír. 2011 Nikonek. To už jsem ho někdy musela i podržet a fotit.Žádná sláva. Ale objevila jsem web, kde se lidé učili a tak jsem také zkoušela zblízka a z dáli a to a ono.Toužila jsem mít lepší, abych si sama mohla nastavovat vše a ne je automat. Tak mám třetím rokem Lumíka /Lumix/. Moc mě to bavilo /teď velmi polevuji ve snažení/. Je to hezký koníček na stáří.
Hanko-fotky přidáš do galerie a přiřadíš k článku- pozor , abys galerii zveřejnila.Tak příště se těším na fotky tvého "mužského"..
Marie Foltýnová
16.3.2016 20:00
Také jsem hledala fotografie.Od syna jsem dostala dárkem digitální fotoaparát značky Nikon.
Alena Tollarová
16.3.2016 19:58