Mé zimní sporty 2: Brusle
FOTO: Zdeněk Huspek

Mé zimní sporty 2: Brusle

3. 1. 2016
Můj příběh vzpomínky
Hodnocení:
(4 b. / 5 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Zuzana Pivcová
V městě mého dětství Lomnici nad Popelkou býval za spořitelnou rybníček a tam jsem si prvně přidělala šlajfky (my ale říkali šlejfky), to mi bylo asi 7. Dělala jsem vše po své starší sestře. Ale při jízdě jsem se odrážela o šrouby. Pak už jsem měla hnědé botky s bruslemi. Toužila jsem po bílých krasobruslařských, ale na ty jsme neměli a rychle mi rostly nohy. Učila jsem se amatérsky jednoduchý skok kadet a trochu piruety. Ale nejraději jsem jezdila rychle kolem mantinelů jako kluci, jako rychlobruslařka. Po přestěhování do jižních Čech jsem i s bruslením nadobro skončila. Dnes bych se asi přizabila a obdivuji všechny vrstevníky, kteří se postaví na brusle, normální i kolečkové.
Alena Tollarová
Hezké bruslařské vzpomínky. Já jsem brusle na kličku neměla. Dostala jsem své první brusle v 5. třídě od Ježíška a první kroky zkoušela na rybníčku U Vojtěcha v Neratovicích se sestřenicemi. Jó, to byly časy. Bruslila jsem moc a moc ráda. Ale teď se mi vybavil strýc, který skoro v osmdesáti bruslil na zamrzlých lagunách co zbyly po povodni v roce 2002 poblíž Terezína. Pamatujete? hodně dlouho se řešilo jejich vysušení.
Ingrid Hřebíčková
Pane Zdeňku, ještě bych se vám chtěla zeptat, jestli jste vy hodně změnil od mládí své myšlení? Já bych o sobě řekla, že jsem ho tolik nezměnila. Když jsme v 50. letech měli sraz s devítkou, spolužák prohlásil o mně a sestře (jsme dvojčata), že kdybychom si vzaly tu tašku na zádech, co jsme nosily, tak to takový rozdíl není. A nemyslel vzhledem.
Ingrid Hřebíčková