FOTO: Zdeněk Huspek
Mé zimní sporty 2: Brusle
3. 1. 2016
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Zuzana Pivcová
5.1.2016 19:58
V městě mého dětství Lomnici nad Popelkou býval za spořitelnou rybníček a tam jsem si prvně přidělala šlajfky (my ale říkali šlejfky), to mi bylo asi 7. Dělala jsem vše po své starší sestře. Ale při jízdě jsem se odrážela o šrouby. Pak už jsem měla hnědé botky s bruslemi. Toužila jsem po bílých krasobruslařských, ale na ty jsme neměli a rychle mi rostly nohy. Učila jsem se amatérsky jednoduchý skok kadet a trochu piruety. Ale nejraději jsem jezdila rychle kolem mantinelů jako kluci, jako rychlobruslařka. Po přestěhování do jižních Čech jsem i s bruslením nadobro skončila. Dnes bych se asi přizabila a obdivuji všechny vrstevníky, kteří se postaví na brusle, normální i kolečkové.
Alena Tollarová
4.1.2016 21:14
Hezké bruslařské vzpomínky. Já jsem brusle na kličku neměla. Dostala jsem své první brusle v 5. třídě od Ježíška a první kroky zkoušela na rybníčku U Vojtěcha v Neratovicích se sestřenicemi. Jó, to byly časy. Bruslila jsem moc a moc ráda. Ale teď se mi vybavil strýc, který skoro v osmdesáti bruslil na zamrzlých lagunách co zbyly po povodni v roce 2002 poblíž Terezína. Pamatujete? hodně dlouho se řešilo jejich vysušení.
Ingrid Hřebíčková
4.1.2016 19:41
Pane Zdeňku, ještě bych se vám chtěla zeptat, jestli jste vy hodně změnil od mládí své myšlení? Já bych o sobě řekla, že jsem ho tolik nezměnila. Když jsme v 50. letech měli sraz s devítkou, spolužák prohlásil o mně a sestře (jsme dvojčata), že kdybychom si vzaly tu tašku na zádech, co jsme nosily, tak to takový rozdíl není. A nemyslel vzhledem.
Ingrid Hřebíčková