Překvapení: Sociální sítě prospívají zdraví
5. 12. 2015
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Thanh Hang Truong
10.3.2018 11:22
Dobrý den, jmenuji se Truong Thanh Hang a studuji 3. rokem na Vyskoké škole ekonomické v Praze a v rámci bakalářské práce zkoumám fenomén seniorů na sociálních sítích. Poprosím vás proto vyplnění krátkého dotazníku https://seniori-na-socialnich-sitich.vyplnto.cz/
Květoslava HOUDKOVÁ
11.12.2015 10:17
Michaelo Přib.- když jsi z Prahy, zeptej se taky u org. "Život 90" - tam různé kurzy jsou.
Hana Rypáčková
10.12.2015 21:29
Nebo i na ČVUT
http://www.seniorum.cz/vzdelavani/univerzita-tretiho-veku/1712-pocitacove-kurzy-pro-seniory-na-cvut-v-praze
Květoslava HOUDKOVÁ
10.12.2015 19:58
Michaelko Přib. - nevím odkud jsi? Já jsem bydlela v Praze a Kurz PC pro seniory nám zaplatil Úřad městs.části, vč. 2 učebnic : pro PC a pro Internet. Bylo nás hodně: 3 x 18 osob-začátečníci a 2 x 18 osob-pokročilí = všichni zdarma! Neuměla jsem se na PC "ani podívat" - a za 4 měs. už jsem "jela". Teď mne občas přiučí vnoučata. Ptej se tedy na Úřadě
Michaela Přibová
9.12.2015 18:30
Zajímavý článek. Také bych si ráda udělala kurz PC, abych si prohloubila znalosti. Ne pro začátečníky. Nevíte někdo o něčem? Děkuji.
Miroslav Štorch
9.12.2015 18:17