Kalendář pro rok 2016!
Kdo budou jeho autoři?
2. 11. 2015
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Dana Kolářová
3.11.2015 20:12
Děkuji všem autorům fotografií za krásné podívání, těším se na kalendář a blahopřeji výhercům soutěží.
Miroslav Štorch
3.11.2015 19:26
Zajímavých a kvalitních snímků se sešlo ve výběru hodně a bude zajímavé, jak se je podaří seřadit do hezkého kalendáře. Ale už jen průběžné zveřejňování krásných záběrů na našem portálu potěšilo mnoho čtenářů.
Lidmila Nejedlá
3.11.2015 19:03
Jůůůůůůů, já se tak těším! I když jsem se nezúčastnila s fotografiemi, považuji ho za náš projekt.
Alena Várošová
3.11.2015 16:03
Už jsem tady psala,že jsou všechny fotografie krásné,některé víc ,některé méně.Chtěla bych vyzvednizut až do nebes překrásný Podzim,který hraje všemi barvami pana Kutílka a naopak mi nic neříká jeho Zima auta pod sněhovou pokrývkou.Chápu,že tím myslel kalamitu,ale to je můj názor.
Ladislav Vesecký
3.11.2015 07:35
Chtěl bych všem touto cestou poděkovat za "palcování" na mé fota, i když to nemělo vliv na hodnocení. Velmi mně potěšil vstup do finále.
Helenka Vambleki
2.11.2015 12:36
Jejda, poslali mne ke dvanácti měsíčkům pro jahody, já je ani nedonesla, jen vyfotila...a jsou ve finále s možností být v našem kalendáři, to potěší :)
Naděžda Špásová
2.11.2015 10:13
Blahopřeji vítězům a nezávidím redakci při výběru fotek. Bylo jich hodně a byly opravdu vydařené.
Zuzana Pivcová
2.11.2015 09:06