Motto pro třetí
třetinu života

Motto pro třetí
třetinu života

12. 9. 2015
stárnutí životní postoj
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Lidmila Nejedlá
Jsem ráda, že mám i v poslední třetině života povinnost. Člověk se cítí užitečný, potřebný. Ale je fakt, že mohu a nemusím, to hraje podstatnou roli.
Hana Šimková
Ano Hani máš pravdu a motto taky. Já si jen tak plkám a blbnu.
Marie Seitlová
Toto motto se mi také moc líbí. Jen občas musím rychle změnit směr - vnoučata, ale je to krásná a záslužná změna.
Hana Šimková
Já s tím počítám, že budu zdravá až do smrti na hromadě šrotu.
Hana Rypáčková
Vím, že neskončíš Hani, jen se tím nedostatkem bavíš. Taky si nemohu dělat naprosto co chci, a nemusí to být kvůli financím.To motto platí jen pro zdravé až do smrti. "A po mně potopa."
Hana Šimková
Moje vnitřní svoboda je krásná, ale bez dobrého finančního zázemí asi skončím na hromadě šrotu.
Jana Šenbergerová
Je to nádhera. Hezké motto jste pro nás vybrala. Jen mě štve, že naše vnitřní svoboda začíná opět být ohrožována zvenčí.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 18. týden

Od 5. dubna se otevřely dveře pro návštěvníky hradů a zámků ve správě Národního památkového ústavu. Tématem vědomostního kvízu tohoto týdne budou právě státní hrady a zámky.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

20%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%