i60 Párty v Poděbradech 
zahájili starosta a čerti...

i60 Párty v Poděbradech
zahájili starosta a čerti...

25. 4. 2015
Autor: Jan Raška
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Lidmila Nejedlá
Děkuji všem za hezká slova . To je tolik chvály, že mám nos až v oblacích. Sezve-li někdo hosty, je přirozené, že se jim věnuje. Nebylo ale tolik času, abych se mohla věnovat všem, a to mne trochu mrzí. Snad se s vámi ještě potkám. Tolik zajímavých a skvělých lidiček, to byla nádhera.
Alena Tollarová
Na ten nově založený profil i60-party Poděbrady jsem vložila galerii fotografií.
Dana Kolářová
Setkání, setkání všechny smutky zahání, setkání, setkání, úsměvy do tváří nahání! Děkuji za setkání plné úsměvů.
Jarmila Komberec Jakubcová
Děkuji všem, kteří se podíleli na organizaci Párty i60.Sešla jsem se opět se skvělými lidmi a navázala nová přátelství.Jen škoda, že jsem musela brzy odjet a nemohla se zúčastnit všech akcí.Taneční skupina seniorů měla pěkné vystoupení.Celá Párty byla krásná akce.
Květoslava HOUDKOVÁ
O Párty v Poděbradech jsem napsala v krátkém článku.
Alena Vávrová
Moje řeč, Evko, Lidmilka je úžasná, milá a srdečná a slušelo jí to i v sobotu a bylo to první, co jsem jí musela říct ;-). Zdravííím!!
Eva Mužíková
Lidmila je úžasná.. a moc jí to v pátek slušelo...
Marie Foltýnová
Lidmilka padla únavou.Není čemu se divit.Měla starostí nad hlavu,ale zvládla vše na jedničku s klidem a úsměvem.Patří Ti lidmilko veliký dík.
Alena Tollarová
Na profil jsem dala foto čertic a taky Lidmily, sklánící se pod tíhou starostí o nás ... tak ji ještě prosím podpořte! :-)))
Hana Práglová