Můj zážitek roku: Jak to říct.
Probudila jsem se... a žila
1. 1. 2015
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Elena Valeriánová
4.8.2015 19:52
Přesto, že už je dobře, brečím. Asi úlevou, že už to máš za sebou. Vím jak se člověk cítí, prožila jsem si taky své.
Marie Foltýnová
4.1.2015 11:08
Když mi bylo 50 let,začala jsem mít ženské problémy.Šla jsem ke svému ženskému lékaři a ten mi sdělil,že se mu to nelíbí a poslal mě na kyretáž.Za krátkou dobu jsem od lékaře dostala obsílku,operace nutná.Ztuhla jsem,vše se ve mě sevřelo a já pádila k lékaři.Ten mi sdělil,že se tam objevily buňky,které tam nemají být,tak operace.Já jsem ho poprosila ,když operace,tak hned.Doktor mě objednal na gynekologickém oddělení v Kroměříži.Primař mi sdělil,že už mám na to roky,prý jestli bych souhlasila vzít všechno.Moje odpověď zněla.Vezměte mě co chcete,jenom ať žiju.Probudila jsem se z narkozy,Břicho rozpárané jako řešeto,protože pár roků před tím mi odoperovali žlučník.Jaká byla moje radost,když histologický výsledek byl negativní.
Marie Novotná
2.1.2015 16:37
Zuzko,tak tohle mě opravdu dostalo.Také vím ,,o čem je řeč".Věřím,že bude zase dobře.Přeji ti to z celého srdce.
Zdenka Jírová
2.1.2015 16:22