Moje příležitost: Proč 
nebýt ještě krásnější?

Moje příležitost: Proč
nebýt ještě krásnější?

15. 12. 2014
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Alojz Turčányi
Vážené dámy, vážení pánové podívejte se laskavě do zrcadla a řekněte si bez ovlivňování placenou či zcela zdarma reklamou (např. paní Klosové) co vidíte. Nejste s tím spokojeni? Uvědomili jste si, že Vaše maličkost je výsledkem kusové výroby? Jste originál a snaha nějak se vnutit do společnosti velkoseriových uniforem je nepřirozená. Přeci nechcete mít doma muzeum voskových figurín? Asi jsem to trochu přehnal, ale z mého okolí vím , že vzhled není v našem věku to nejdůležitější a sebevědomí může vycházet úplně odjinud. Třeba i z toho Chorvatska, nebo Šumavy, nebo....
Jana Slavíková
Jako každé ženě by taková akce prospěla, ale za 3700 raděj pojedu na týden do Chorvatska. A klidně stejně nekrásná :-))
Hana Rypáčková
Já na to ani neklepla, protože nechci být krásnější. Hodnější, pozornější, přátelštější,ohleduplnější,pečlivější...Je toho dost.Reklamy nesnáším ve všech podobách.Ale tím se získávají dárečky, kvůli nimž se třeba i přátelé znesváří..Obdarovávání je krásné pro obě strany..Takový je svět.
Zuzana Pivcová
Já si myslím, že něco jiného je reklama některých sponzorů, kterou dává redakce na homepage jako nabídku. Tu si každý otevře či neotevře, podle toho, zda to shledá zajímavým. Toto je ale článek, zařazený do soutěže čtenářů na téma Moje příležitost. Ani já jsem vyhlášení této soutěže nepochopila jako profesionální nabídku, která může být v médiích kdekoliv. Nevím, zda pouhé nedočtení článku je jediné správné řešení, a jinak se s tím musíme "smířit".
Marie Magdalena Klosová
Děkuji,pane Raško.
Dagmar Králová
Nic ve zlém paní Klosová, když to vyvracíte, tak je to asi jen fáma. Píšete hezké články, které se nám líbí, tak se opravdu nezlobím.
Marie Magdalena Klosová
Nikoho z redakce jsem neučila a taky teď nikomu nic nepřikazuji.Vyjádřila jsem jen svůj názor.A nezlobte se,šíříte pomluvu.
Dagmar Králová
Paní Klosová, bohužel se s tím musíme smířit stejně jako s televizní reklamou u komerčních televizí TV Prima, NOVA, JOJ atd. Údajně jste kdysi učila někoho z redakce, ale asi Vás neposlechnou jako když museli ve škole. Filmy v televizích jsou také zaplevelené a slouží jako plakátovací plochy. Často v nejzajímavější části. Tady máte výhodu, že to nemusíte dočíst.
Marie Magdalena Klosová
Myslela jsem,že tady budou nabízet své výrobky,či služby aktivní "účastníci" i60 ,aby si eventuelně přivydělali,nebo udělali radost ostatním.A tohle vypadá na "normální" reklamu profesionálního salónu.Za "profesionální cenu". Aby se nám to tady reklamou /neplacenou/nezaplevelilo. Mně se to moc nelíbí.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 16. týden

Asi nebudete překvapeni, když tématem vědomostního kvízu tohoto týdne budou "Velikonoční zvyky a tradice."

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

20%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

20%

Vitamíny

19%